Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از پیشنهاد دوساله بارسا به ژاوی تا هشدار السد به کاتالانی‌ها؛ جدال بر سر مربی اسپانیایی بالا گرفت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش نشریه آ.اس، باشگاه بارسلونا به ستاره پیشین خود پشنهاد دونیم ساله را برای هدایت آبی‌اناری‌ها داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی آ اس با اشاره به ماجرای ژاوی هرناندس، عکس روی جلد خود را به این مربی اسپانیایی اختصاص داده و در خبری دست‌اول می‌گوید بارسلونا به ژاوی پیشنهاد داده که با او قرارداد دونیم ساله برای جایگزینی ارنستو والورده امضا کند. در بخش دیگری از این گزارش  آمده است که ملاقات دو ساعته بین اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا و اسکار گراو، مدیر اجرایی ارشد باشگاه السد در قطر انجام شده است.

ژاوی هرناندز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش باشگاه السد به مذاکرات بارسا با ژاوی+عکس

این در حالی است که «ترکی العلی» مدیر باشگاه السد در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد: «موضوع رفتن ژاوی به بارسلونا امری طبیعی و قابل انتظار است زیرا بارسا خانه اول او بوده و باید یک روز به آنجا بازگردد اما در حال حاضر او سرمربی السد است. ژاوی و تیمش روی دیدار پیش رو مقابل الریان تمرکز کرده اند و ما می دانیم که باشگاهی به بزرگی و حرفه‌ای بارسلونا برای مذاکره در خصوص چنین موضوعاتی، از مجاری رسمی وارد عمل خواهد شد».

ارنستو والورده بعد از شکست تلخ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در سوپرکاپ اسپانیا در شهر جده عربستان سعودی به اخراج از این تیم نزدیک شده است. والورده روزهای پایانی خود را روی نیمکت آبی اناری‌ها سپری می‌کند و احتمالا جای خود را به شاگرد سابق بدهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала