Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: فکر می‌کردم بارسا فینالیست می‌شود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیکو به همدردی با ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا، از ساعت 21:30 فردا شب در وزشگاه ملک عبدالله واقع در جده به مصاف هم خواهند رفت. بخش نخست صحبت‌های زیدان در پیوند به بازی بارسا و اتلیکو مادرید و خروج والورده از هدایت آبی‌ناری‌ها بود. سرمربی فرانسوی رئال مادرید در این خصوص اظهار داشت:«من فکر میکردم که بارسلونا برنده آن دیدار خواهد بود اما اتلتیک مادرید تیمی است که تا آخرین لحظات تلاش خواهد کرد. در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ میدهد، تلتیک مادرید تیمی است که می‌تواند توپ را خوب به گردش در بیاورد».

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: این پیروزی حق رئال مادرید بود

بخش دیگری از صحبت‌های زیدان در مورد بازی فردا شب شاگردانش برابر اتلتیکو مادرید بود. او در این مورد گفت:«ما برای ارائه یک بازی خوب مقابل اتلتیکومادرید پا به میدان می‌گذاریم. درباره رکوردهای خوب رئال مقابل اتلتیکو در بازی‌های فینال هم باید بگویم که هر بازی داستان متفاوت خود را دارد. فرمول‌های مخفی هم برای موفقیت‌های ما وجود ندارند و در حال حاضر تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم».

سرمربی رئال مادرید درباره تغییر فرمت برگزاری بازی‌های سوپرکاپ گفت:«ما این تغییر را پذیرفتیم و خوش شانس بودیم که توانستیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم. این یک قهرمانی دیگر است و ما می خواهیم قهرمان آن باشیم. از نظر من حضور در اسپانیا لذتبخش است. زندگی در کشوری که کردم از زندگی و فوتبال لذت می برند، بسیار خوب است. احساس می کنم مربی بهتری هستم. احساس می کنم که در حال پیشرفت هستم. این زندگی است. ما از موقعیت ها، از مردم و از هر چیزی که در نزدیکی شماست، یاد می گیریم. من به همه گوش می دهم و این من را به انسان و مربی بهتری تبدیل می کند. این را پذیرفتم که همه به چیزی که می خواهند فکر می کنند اما من از کاری که انجام می دهم، راضی هستم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала