Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک پرتگالی اسپورتنیگ لیسبون، نخستین شکار زمستانی شیاطین سرخ

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر فرناندس
فرناندس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در یک قدمی جذب برونو فرناندس، هافبک پرتگالی باشگاه اسپورتنیگ لیسبون قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از “ESPN”، باشگاه منچستریونایتد در تابستان سال روان نیز در پی جذب این هافبک پرتگالی بود اما در نهایت این انتقال عملی نشد. در حال حاضر اولگنار سولسشایر با توجه به مصدومیتی که برای پل پوگبا و اسکات مک‌تامینی به وجود آمده، نیاز جدی به تقویت خط میانی‌اش می‌بیند و از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواسته تا برونو فرناندس را به خدمت بگیرند. شیاطین سرخ همچنین وضعیت امره جان از یوونتوس، دونی فن‌دبیک از آژاکس و شان لانگ‌استف از نیوکاسل را زیرنظر دارد.

اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد قبل از انتقال به لستر، می‌توانست مدیسون را جذب کند

از سوی هم نشریه انگلیس "اکسپرس" گزارش داد باشگاه منچستریونایتد از عملی شدن انتقال برونو فرناندس به اولدترافورد اطمینان دارد و سرانجام اِد وودوارد به خواسته اولگنار سولسشایر تن داد. بر اساس این گزارش، مذاکراتی میان دو باشگاه انجام شده و این انتقال طی روزهای آینده عملی خواهد شد چون اسپورتینگ لیسبون در وضعیت مالی خوبی به سر نمی‌رد. اسپورتینگ تابستان اخیر پیشنهاد 70 میلیون یورویی تاتنهام را رد کرد، اما حالا ممکن است با دریافت مبلغ اولیه 40 میلیون یورو و دریافت 30 میلیون یورو در قسط دوم با انتقال فرناندس موافقت کند. خود برونو هم علاقه زیادی به بازی در لیگ برتر انگلیس است و باشگاهی که می‌خواهد برایش بازی کند، منچستریونایتد است. عملی شدن این انتقال نزدیک است.

فرناندس که تاکنون در 132 بازی 65 گل برای اسپورتینگ به ثمر رسانده، این فصل هم روی فرم و شکل خوبی است و آمار 13 گل‌زده و 13 پاس‌گل در 24 بازی را از خود برجای گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала