Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا به فکر بازسازی من سیتی در تابستان

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می خواهد تیمش را در تابستان دوباره بازسازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا این تابستان ایده بازسازی بزرگ را در منچسترسیتی مطرح کرده است و انتظار می رود تغییرات در این تیم را شاهد باشیم.

تصمیم در مورد آینده لروی سانه باید اتخاذ شود، سؤالات برجسته ای در مورد مرکز پشت، چپ عقب و جلو وجود دارد در حالی که به جای میکل آرتتا هنوز در جمع همکاران پپ اضافه نشده است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پاسخ قاطع پپ ؛ آیا سیتی در زمستان خرید میکند؟ نه نه !

عزیمت دیوید سیلوا به معنای عزیمت برای دیگر بازیکنان دیرینه این باشگاه است و با این تیم 14 امتیاز پشت لیورپول در لیگ برتر مقایسه هایی با اولین پنجره نقل و انتقالات سرمربی این باشگاه پیش بینی شده زیرا او به نظر می رسد که می خواهد پاسخ به یورگن کلوپ را بدهد.

سیتی در سال 2016 بیش از 130 میلیون پوند هزینه کرد تا بتواند سبک گواردیولا را در این تیم ببندد و بازیکنانی از جمله ایلکای گوندوگان (20 میلیون پوند)، لروی سانه (37 میلیون پوند)، جان استونز (47.5 میلیون پوند) و کلودیو براوو (17.1 میلیون پوند) را هزینه برداشتند. آنها در سال بعد حتی بزرگتر عمل کردند و مبلغ 200 میلیون پوند را هزینه کردند تا بازیکنانی که برای تیم اول تیم هایی همچون ادرسون، کایل واکر و برناردو سیلوا را به خدمت بگیرند.

گواردیولا قبلاً با مدیر فوتبال "تکزیکی بیگریستین" گفتگو کرده که در تابستان آینده موقعیت های لازم برای تقویت آنها چیست اما علناً تأکید کرده که تیمش نیازی به جراحی بزرگ ندارد.

مدیر اسکای از پپ پرسید که آیا از بازسازی تیمش برای فصل آینده هیجان زده است؟

وی در پاسخ گفت: "نه زیرا هیجان برای ساختن زمانی بود که من وارد شدم، وقتی که ما باید تغییرات زیادی را انجام می دادیم. اکنون ما مجبوریم دوباره این کار را انجام دهیم اما به روشی کاملاً متفاوت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала