Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین واکنش ژاوی به پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی السد قطر اعلام کرد که با مدیر ورزشی بارسلونا دیدار داشته اما توافق برای برعهده گرفتن هدایت این تیم را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست تلخ بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید در سوپر جام اسپانیا، شایعاتی پیوند به برکناری ارنستو والورده از هدایت بارسلونا به گوش رسیده است. از سوی دیگر گفته می‌شود که ژاوی، سرمربی حال حاضر باشگاه السد، گزینه اصلی سران بارسا برای جانشینی والورده است. با این همه اما هنوز اتفاق ویژه ای در این باره نیفتاده است.

 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
از پیشنهاد دوساله بارسا به ژاوی تا هشدار السد به کاتالانی‌ها؛ جدال بر سر مربی اسپانیایی بالا گرفت

ژاوی هرناندز پس از پیروزی السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر در مورد اخبار رسانه ها مبنی بر ملاقاتش با سران بارسلونا و دریافت پیشنهاد مبنی بر قبول مربیگری تیم صحبت کرد. ژاوی در واکنش به دیدار اخیرش با مسئولان بارسلونا در دوحه اظهار داشت: «اریک ابیدال، مدیر ورزشی بارسلونا دوست صمیمی من است. من برای هر دو باشگاه السد و بارسلونا احترام قائلم و تمرکز کنونی من روی بازی بعدی با الدحیل است. آنها برای بررسی مصدومیت عثمان دمبله به اینجا آمده بودند و نمی‌توانم درباره موضوع صحبت با ابیدال چیزی بگویم. ما درباره چیزهای مختلفی صحبت کردم اما همان‌طور که گفتم تمرکز من اکنون روی بازی روی جمعه تیم السد برابر تیم الدحیل در فینال جام حذفی قطر است».

ژاوی درباره هدایت بارسلونا گفت: «نمی‌توانم انکار کنم که برعهده گرفتن هدایت بارسلونا رویای من است. بارسلونا تیم مورد علاقه من است و خانه قدیمی‌ام است. طبیعی است که دوست داشته باشم هدایت بارسلونا را برعهده بگیرم اما باید تاکید کنم که تمرکزم در شرایط کنونی تنها السد است».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала