Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیشنهاد بارسا از سوی ژاوی

© twitter/xavi_Arabicژاوی هرناندز
ژاوی هرناندز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژاوی هرناندز، پیشنهاد هدایت بارسلونا را رد کرد و در السد به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران بارسا پس از شکست در برابر اتلتیکو مادرید و حذف از رقابت های سوپرکاپ اسپانیا، با ژاوی هرناندز مذاکراتش را آغاز کردند تا این این مربی جانشین والورده در بارسا شود.

 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اولین واکنش ژاوی به پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا

موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد که ژاوی به بارسا نمی پیوندد و به این باشگاه پاسخ منفی داده است، زیرا او با باشگاه السد قرارداد دارد و تا پایان با آن تیم وفادار خواهد ماند.

کاپیتان پیشین بارسا در مورد اینکه چه زمانی به بارسا بپیوندد مشکوک است و تا ماه جون در این مورد تصمیم خواهد گرفت.  هیئت مدیره بارسا، پس از جلسات ، تصمیم به ادامه صحبت های خود گرفته است، اما توافق کنونی نشان میدهد که او تا جون هدایت بارسا را بر عهده نخواهد گرفت.

در همین حال ، السد تأیید کرد که ژاوی روز یکشنبه از تمرینات تیم خود نظارت داشت تا شاگردانش را به فینال جام حذفی قطر آماده کند.

در بیانیه رسمی این باشگاه که امروز صبح منتشر شد، آمده است: "سرمربی ژاوی هرناندز صبح روز یکشنبه نخستین جلسه تمرینی تیم را زیر نظر داشت. این تیم روز دوشنبه قبل از از سرگیری مقدمات آماده سازی برای حضور در فینال جام حذفی قطر برابر الدحیل، استراحت می کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала