Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد بی‌نظیر لیورپول در میان پنج‌لیگ معتبر اروپایی + عکس

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول با برتری در دیدار شب گذشته برابر تاتنهام، بهترین شروع ممکن یک تیم باشگاهی را در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا ثبت کردند.

به گزارش اسپوپتنیک، پیروزی لیورپول در دیدار شب گذشته باعث شد تا جمع امتیازهای این تیم پس از 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر به عدد خیره کننده 61 برسد. در واقع هیچ تیمی در رقابت‌های باشگاهی در اروپا نتوانسته چنین امتیازی را بعد از 21 هفته به دست بیاورد. به این ترتیب لیورپول رکورد جدیدی را در بین پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تثبیت کرد و حالا بهترین تیمی است که توانسته پس از 21 هفته از رقابت‌ها عمل کند.

البته لیورپول یک دیدار عقب افتاده نیز نسبت به تیم‌های دیگر دارد و باید به خاطر حضور در جام جهانی باشگاه‌ها بازی عقب افتاده خود را که برابر وستهام است برگزار کند. پیش از این سه تیم پاری‌سن‌جرمن، بایرن مونیخ و منچسترسیتی توانسته بودند با 59 امتیاز از 21 دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر صاحب این رکورد باشند. لک‌لک‌ها همچنین امیدوار است بتواند رکورد شکست ناپذیری آرسنال در یک فصل لیگ برتر را نیز تکرار کند و عنوان تیم شکست ناپذیر تنها به تیم آرسنال تعلق نداشته باشد. لیورپول در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید در خانه به دیدار منچستریونایتد برود؛ تنها تیمی که توانست در این فصل لیورپول را متوقف کند. این دیدار در آنفیلد برگزار می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن تاتنهام در خانه و در ورزشگاه اسپرز به دیدار لیورپول رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم صدرنشین به پایان رسید. در این دیدار، روبرتو فیرمینو توانست تنها گل این مسابقه را برای تیمش در نیمه نخست به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала