وزیر دفاع انگلستان: امریکا رهبریت خود را در جهان از دست خواهد داد

© REUTERS / Toby Melvilleوزیر دفاع انگلستان: امریکا رهبریت خود را در جهان از دست خواهد داد
وزیر دفاع انگلستان: امریکا رهبریت خود را در جهان از دست خواهد داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع انگلستان می‌گوید ایالات متحده ممكن است رهبری جهانی خود را از دست بدهد، لندن باید برای از دست دادن حمایت نظامی امریكا آماده شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Sunday Times، بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا (انگلستان) در گفتگو با روزنامه سندی تایمز گفته است امریکا رهبریت و محبوبیت خود را در جهان از دست خواهد و در صورت از دادن حمایت نظامی امریکا ما باید برای دفاع از اراضی و خاک خود باید آماده شویم.
والاس، افزود: "من نگران از دست دادن جایگاه امریکا هستم. این هم برای جهان و هم برای ما بد خواهد بود. ما در حال آماده سازی برای نتیجه بدتر هستیم و به نتیجه بهتر امیدواریم."
وزیر یادآور شد:« واشنگتن در سال 2019 نیروهای خود را از سوریه خارج کرد. علاوه بر این، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا گفت که ناتو باید به طور فعال در منطقه خاورمیانه درگیر شود.»
به گفته والاس، لندن به شدت وابسته به پشتیبانی هوایی ایالات متحده و همچنین اطلاعات ایالات متحده، ردیابی و موارد دیگر است.
در خاتمه، وزیر امور خارجه ابراز امیدواری کرد که لندن در چارچوب ترویج منافع در هر دو حوزه دیپلماتیک و نظامی، فعال‌تر عمل کند. وی نیز ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به عنوان نمونه ذکر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала