Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 0 – لیورپول 1؛ ادامه یکه تازی آنفیلدی ها در جزیره

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در ادامه نتایج درخشان اش امشب برابر تاتنهام به پیروزی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، حساس ترین بازی هفته 22 رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره امشب میان دو تیم فوتبال تاتنهام و لیورپول در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر استدیوم و با حضور  61023 نفر تماشاگر راه اندازی شد که سرانجام شاگردان کلوپ به پیروزی 1-0 شیرین دست یافتند.

در این دیدار که حملات دامنه دار آنفیلدی ها از دقیقه اول تا پایان ادامه یافت، روبرتو فرمینو در دقیقه 37 نیمه اول، گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

البته مورینیو در بازی امشب بازیکنان مهمی چون هری کین، هوگو لوریس (دروازه بان شماره یک)، سیسوکو، ندومبله، دیویس و رُز را در اختیار نداشت و بازی قابل قبولی را اما به نمایش گذشت.

لیورپول در حالی این بازی را برنده شد که تا کنون در لیگ برتر بدون شکست بوده و از 22 بازی انجام شده تا کنون 21 پیروزی و تنها یک تساوی به ثبت رسانده و طی آن 49 گل به دروازه حریفان زده و تنها 14 گل دریافت کرده است که در میان تمامی تیم های لیگ برتری تنها تیمی است که کمترین گل خورده را در این فصل دارد.

با این برتری تیم کلوپ 61 امتیازی شد و اختلافش با تیم دوم جدول (لسترسیتی) را به عدد 16 رساند، در حالیکه تاتنهام هم اکنون با 30 امتیاز در رده هشتم ایستاده و با شاگردان کلوپ 31 امتیاز فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала