Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا؛ نبرد سخت برای به چنگ‌آوردن اولین جام فصل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال و اتلتیکو امشب نبرد سختی برای به چنگ آوردن نخستین جام فصل در ورزشگاه ملک عبدالله خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقه مرحله فینال سوپر جام اسپانیا در حالی در عربستان برگزار خواهد شد که تیم‌های مادریدی موفق شدند با نتایج چشمگیر رقبای خود در نیمه نهایی را از پیش رو بردارند. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید 11:30 امشب در بازی فینال سوپرجام اسپانیا برابر هم به میدان خواهند رفت.  پیش از دربی مادرید در ورزشگاه کینگ عبدالله جده، رئال با نتیجه سه بر یک والنسیا را بدرقه کرد و بارسلونا هم طبق معمول این بار در خاورمیانه کامبک خورد و با نتیجه سه بر دو مغلوب روخی بلانکو شد.

توپ فوتبال  Russia World Cup Russia - Saudi Arabia - اسپوتنیک افغانستان
برنده دربی مادرید 2020؛ رئال یا اتلتیکو؟!

اتلتیکو مادرید به عنوان تیم سوم حال حاضر لالیگا موفق شده با پشت سر گذاشتن بارسلونا به این فینال راه پیدا کند. بازی اتلتیکو مقابل قهرمان اسپانیا به مراتب حداقل روی کاغذ سخت‌تر از جدال رئال با والنسیا بود. بارسا در حالیکه که از برتری دو بر یک مقابل تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه اطمینان داشت با دو گل دیرهنگام آلوارو موراتا و آنخل کورئا غافلگیر شد تا اتلتیکو با یک کامبک تماشایی مغلوب شد.

رئال مادرید همانند بازی گذشته مارکو آسنسیو و ادن هازارد مصدوم را در اختیار ندارد در حالیکه گرت بیل هم به علت مشکلات تنفسی و عفونت ریه با مشکل عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند. آسیب دیدگی همسترینگ کریم بنزما، شک و تردید برای حضور او در ترکیب اصلی رئال را افزایش می‌دهد و پیش بینی می‌شود در صورت عدم حضورش لوکا یوویچ به عنوان مهاجم جوان که از تابستان به این تیم پیوسته و فرصت کمی برای حضور در ترکیب داشته به عنوان مهاجم بازی کند.

برای اتلتیکو مادرید دیگو کاستا و توماس لمار به علت مصدومیت تیمشان را همراهی نخواهند کرد اما خبر خوب برای سیمئونه بازگشت خمینز خواهد بود که آسیب دیدگی‌اش به پایان رسیده است. کوکه بعد از بازی برابر بارسا با تایید پزشکان اتلتیکو به دلیل مصدومیت عضله ران در دسترس کادرفنی نیست. قابل پیش بینی است سیمئونه بار دیگر از ژائو فلیکس، کورئا و موراتا در خط حمله استفاده کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала