Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف رئال مادرید با اینترمیلان به توافق رسید

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانه معتبر ایتالیایی، هافبک دنمارکی تاتنهام با اینتر میلان به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، گاتزتادلو اسپورت، یکی از رسانه‌های معتبر ایتالیا مدعی شده که هافبک دنمارکی تاتنهام با باشگاه اینتر میلان به توافق رسیده است. کریستین اریکسن در هفته‌ها و ماه‌های اخیر سوژه مهم رسانه‌ها بوده است. بازیکن 7 سال اخیر هاتسپر از مدت‌ها قبل در کانون توجه رئال مادرید و یوونتوس قرار داشت و البته این اواخر مورد توجه اینترمیلان نیز قرار گرفت.

Russia World Cup Denmark - Australia - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدعیان اسکودتو به دنبال اریکسن

بر اساس گزارش این رسانه، در حال حاضر روند مذاکرات با تاتنهام آغاز شده تا نظر باشگاه انگلیسی نیز برای تحقق چنین انتقالی جلب شود. در بخش دیگری از این گزارش آمده است که ستاره 27 ساله به حضور در تیم میلان بسیار نزدیک شده است و در صورت توافق نهایی، قراردادی به مدت 4 سال امضا خواهد شد. ظاهرا هاتسپری‌ها بابت انتقال اریکسن 20 میلیون یورو می‌خواهند که اینتر حاضر به پرداختش است. اریکسن که تا پایان فصل جاری با تیم لندنی قرارداد دارد، در سال 2013 با ترک آژاکس به عضویت تاتنهام درآمد.

این بازیکن در چند مصاحبه ترجیح می‌داد که تا تابستان منتظر بماند و در آن زمان به عنوان بازیکن ازاد به رئال ملحق شود. از سویی پل رابینسون بازیکن اسبق تاتنهام گفته است که مبادله اریکسن و گرت بیل در نقل و انتقالات زمستانی می تواند تصمیم خوبی برای تیم انگلیسی باشد هر چند که بعید است که این اتفاق محقق شود. منچستریونایتد و یوونتوس از دیگر باشگاه‌های بودند که خواهان به خدمت گرفتن این هافبک دنمارکی بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала