ترامپ: مذاکره با ایران برایم اهمیت ندارد

© REUTERS / Leah Millisترامپ: مذاکره با ایران برایم اهمیت ندارد
ترامپ: مذاکره با ایران برایم اهمیت ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریكا گفته است برایش اهمیتی ندارد که ایران به میز مذاکره حاضر می‌شود یا خیر؟

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توییت خود دوباره به ایران اشاره نمود. وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: حقیقت این است که من به مذاکره با ایران اهمیتی نمی‌دهم. این موضوع کاملا به آن‌ها بستگی دارد؛ اما آن‌ها نه به سلاح هسته‌ای دست پیدا خواهند کرد و نه می‌توانند معترضان داخلی خود را قتل عام کنند.

پیش ازاین، رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز اعلام کرد که تحریم‌های ما علیه ایران، گلوی آن‌ها را فشار داده است و آن‌ها مجبور خواهند بود مذاکره کنند.

   ترامپ ادعا می کند ایران قصد حمله به 4 سفارتخانه آمریکا را دارد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ ادعا می کند ایران قصد حمله به 4 سفارتخانه آمریکا را داشت

  ترامپ روز گذشته (12 جنوری) نیزاقدام به انتشار یک سلسله توییت ها به زبان فارسی کرد. او با حمایت از ناآرامی های ایران، مردم را به شورش علیه حکومت تشویق کرد. ترامپ خود را حامی مردم ایران معرفی کرد، این در حالی است که تحریم های ظالمانه آمریکا مستقیما بر روی مردم ایران اثر می گذارد. 

ترامپ در صفحه تویتر خود با گرفتن ژست حمایت از مردم ایران و به زبان فارسی نوشت:- "من از ابتدای ریاست‌جمهوری خود، در کنار شما ایستاده‌ام و دولت من به حمایت از شما ادامه می‌دهد. ما اعتراضات شما را به دقت زیر نظر داریم و از شجاعت شما الهام می‌گیریم".

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در تویتی در پاسخ به تویت فارسی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نوشت:- "دست ها و زبان هایی که به تهدید، تحریم و ترور مردم ایران آلوده است، حق ندارند کهن زبان فارسی را بیالایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала