Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش نیمار به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن به احتمال حضور ژاوی هرناندس روی نیمکت بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکیب" فرانسه، ستاره پاری‌سن‌جرمن به احتمال برعهده گرفتن هدایت بارسلونا توسط ژاوی واکنش نشان داد. نیمار که پیش از این در بارسلونا با ژاوی هم‌بازی بود درباره احتمال حضور او در نیمکت آبی اناری ها گفت:«ژاوی یک بازیکن استثنایی بود که به یک مربی بزرگ هم تبدیل خواهد شد. به نظرم حضور ژاوی در نیمکت آبی اناری ها فرصت خوبی برای باشگاه و خود او خواهد بود. از بازی کردن در کنار ژاوی لذت بردم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم».

والورده - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ژاوی انصراف داد، 3 گزینه نهایی سرمربیگری بارسلونا

شکست بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا باعث شده تا احتمال برکناری والورده بسیار قوت گیرد. لحظات پیش نشریه موندودپورتیوو گزارش داد که اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا به دوحه سفر کرده بود تا ژاوی را ببیند. بعد از این دیدار سرمربی السد اعلام کرد که تابستان آینده می‌تواند بیاید و اکنون نمی تواند تیمش را رها کند. در شرایط کنونی 3 گزینه روی میز کاتالان‌ها پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام، کیکه ستین سرمربی سابق رئال بتیس و گابرئیل میلیتو سرمربی استودیانتس هستند. جلسه نهایی بارتامئو با والورده بزودی برگزار می شود.

نیمار در سال 2013 از سانتوس به بارسلونا پیوست و دو سال با ژاوی در این تیم هم‌بازی بود و بعد از آن ژاوی بود که تصمیم گرفت راهی لیگ ستارگان قطر شود و در فصل جاری هم هدایت این تیم را برعهده دارد و تا حدودی توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала