Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راز موفقیت در ضربات پنالتی‌های رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در ضربات پنالتی دیگری مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شد و چندین ضربه جالب در پشت صحنه وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در سوپر جام اسپانیا توانست با ضربات پنالتی همشهری‌ خودش را شکست دهد. جذابیت این دیدار پنالتی‌های بود که ستاره‌های رئال مادرید آن را به ثمر رساندند. دنی کارواخال یک انتخاب حیرت انگیز بود که اولین ضربه روی دروازه اتلتیکو مادرید وارد کرد. این پنالتی او به عنوان نخستین پنالتی دوران حرفه‌ای او شناخته می‌شود. رئال مادرید در واقع در کل بی عیب و نقص بود. هر چهار ضربه را به ثمر رساند و جان اوبلاک را بدون هیچ فرصتی ترک کرد.

 تونی کروس با اصرار از کادر فنی باعث شد تا رودریگو گوئس یکی از پنالتی زنان رئال در فینال سوپرکاپ باشد. پنالتی او بهترین پنالتی بازی بود. رودریگو در پایان بازی گفت:«خیلی خیلی خوشحالم. همیشه رویای چنین لحظه ای را داشتم. اینکه بتوانم با رئال یک جام کسب کنم. هم توانستم در طول بازی به هم تیمی هایم کمک کنم و هم اینکه یک پنالتی را گل کنم. نمی توانم خوشحال تر از این باشم».

رودریگو گوئیس در مور پنالتی که به ثمر رساند گفت:«من همیشه ضربه ام را بالا می زنم اما این بار شدت ضربه بیشتر بود و توپ به زیر طاق دروازه چسبید. می خواستم کمی پایین تر بزنم ولی در هر صورت خوشحالم توپ گل شد. زمان اعلام نام بازیکنانی که پنالتی خواهند زد، کمی تردید داشتم و مشخص نبود که من هم پنالتی خواهم زد یا خیر ولی تونی کروس اصرار می کرد که رودریگو پنالتی بزند و مرتب می گفت رودریگو، رودریگو. واقعیت این است که او برای پنالتی زدن به من اعتماد به نفس زیادی داد»

رودریگو ، لوکا مودریچ و سرخیو راموس پس از کارواجال برای قرار دادن توپ در پشت محوطه جریمه، از بازیکنانی بودند که پنالتی‌های شب گذشته رئال را به ثمر رساندند و تیم شان قهرمان سوپر جام اسپانیا ساختند.اعتصاب رودریگو به ویژه چشمگیر بود.

رودریگو گوئس در نیمه دوم سوپرکاپ اسپانیا به جای ایسکو وارد زمین شد و در مدت زمان حضورش در میدان، نمایش تقریبا خوبی داشت. ستاره 18 سال برزیلی در ضیافت پنالتی ها یکی از ضربه زنندگان بود و توانست خیلی مسلط و به بهترین شکل پنالتی خود را گل کند تا در قهرمانی رئال در سوپرکاپ اسپانیا نقش مستقیم داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала