بلومبرگ: همه ثروتم را خرج خلاص شدن از شر ترامپ می کنم

© AFP 2023 / Alain Jocard بلومبرگ: همه ثروتم را خرج خلاص شدن از شر ترامپ می کنم
  بلومبرگ: همه ثروتم را خرج خلاص شدن از شر ترامپ می کنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد میلیاردر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد حاضر است تمام دارایی خود را برای بیرون راندن دونالد ترامپ از کاخ سفید مصرف کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "رویترز" مایکل بلومبرگ نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا می‌گوید که آماده است بخش زیادی از ثروت خود را در راه رقابت انتخاباتی با دونالد ترامپ و اخراج او از کاخ سفید هزینه کند.

وی که از طرف نشریه فوربس به عنوان هشتمین فرد ثروتمند آمریکا نام گرفته، بهترین گزینه برای شکست ترامپ در انتخابات 2020 محسوب می شود و از زمان نامزدی برای انتخابات، ‌در مقایسه با رقبای اصلی دموکرات خود، مبالغ بیشتری برای تبلیغات انتخاباتی خرج کرده است.

برنی ساندرز نامزد دموکرات مقام ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
رقیب ترامپ: از دروغ‌سنج درمناظرات انتخاباتی با ترامپ استفاده خواهم کرد

وی به رسانه هاگفت: اولویت شماره یک، خلاصی از شر دونالد ترامپ است. او گفته است که همه ثروتش را برای کم کرد شرّ ترامپ هزینه می کند.

سناتور الیزابت وارن، یکی از نامزد‌های حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از بلومبرگ برای هزینه‌های مبارزات انتخاباتی اش انتقاد کرد و او را متهم کرد که می‌خواهد دموکراسی آمریکا را با پولش بخرد.

بلومبرگ در واکنش به این انتقاد‌ها گفت: «این حرف‌ها همه سیاسی است، با این امید که بتوانند از من پیشی بگیرند. آن‌ها از کاری که من می‌کنم خوششان نمی‌آید، چون این رقابتی است با آن‌ها نه اینکه سیاست بدی باشد».

او در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «یکی از دلایلی که من اطمینان دارم می‌توانم ترامپ را شکست دهم این است که نظرات من برای جمهوری‌خواهان میانه‌رو قابل قبول است. افرادی که رای آن‌ها برای پیروز شدن در انتخابات مهم است. چه خوشتان بیاید چه نه، بدون جذب جمهوری‌خواهان میانه‌رو نمی‌توان در انتخابات پیروز شد. بقیه نامزد‌ها بیش از حد لیبرال هستند».

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر 2020 برگزار می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала