چای به طول عمر تاثیر می گذارد

© REUTERS / Alaa Al-Faqir چای به طول عمر تاثیر می گذارد
چای به طول عمر تاثیر می گذارد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان بر این باورند که اگر حداقل سه بار در هفته چای بنوشید ، این باعث طولانی شدن عمر و بهبود سلامتی می شود. خاطر نشان شده است که چای سبز بسیار سالم تر از سیاه است.

اسپوتنیک به نقل از expert.ru، دانشمندان چینایی پس از مطالعه و تحقیقات پروژه چین-  China-PAR project2 که در آن  100902 نفر شرکت نموده بودند که قبلاً از بیماری قلبی ، سرطان یا سایر بیماریهای شایع شکایت نداشتند، به این نتیجه رسیدند که استفاده منظم از چای باعث کاهش خطر مبتلا به امراض قلبی عروقی و مرگ می گردد.

 چای داغ به صحت مضر است  - اسپوتنیک افغانستان
چای داغ به صحت مضر است

شرکت کنندگان در این تحقیق به دو گروه تقسیم شدند: افرادی که حداقل هفته ای سه بار چای می نوشند و کسانی که این کار را دو یا یک بار انجام میدادند و یا اصلاً چای نمی نوشیدند. مشاهدات در جریان 7 سال صورت گرفت. پس از اتمام، تجزیه و تحلیل نتایج ، در مورد فواید چای نتیجه نتیجه گیری گردید و معلوم شد، افراد 50 ساله ای که مرتبا چای می نوشند ، بیماری عروق کرونر قلب به طور متوسط ​​1.41 سال دیرتر از کسانی که به بسیار کم می نوشند یا اصلا چای نمی نوشند ظاهر شد. طرفداران چای 1.26 سال بیشتر عمر کردند. در مقایسه با شرکت کنندگان در گروه دوم ، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در بین دوستداران چای تقریبا 20% و حملات کشنده قلبی – 22% کمتر است. باید افزود که مرگ به علت های مختلف، بین دوستداران چای 15% نسبت به دیگران کم میباشد.

سینوان وانگ " رئیس تیم دکتوران آکادمی علوم طب چین " در  نوشیدن منظم چای اظهار داشت: نتایج این مطالعه ، ، "با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و مرگ ناشی از همه دلایل همراه است. بیشترین تأثیر مثبت در بین افرادی مشاهده می شود که مدت طولانی و مرتبا چای سبز می نوشند. "

سخنان دانشمندان درباره خطرهای چای پاکتی  - اسپوتنیک افغانستان
سخنان دانشمندان درباره خطرهای چای پاکتی

دانشمندان چینی همچنین عواقب نوشیدن چای را در بین 14081 نفر مطالعه تجزیه و تحلیل کردند ، علاوه بر این ، آنها دو مطالعه انجام دادند که مدت 8 سال طول کشید. بلاخره به این نتیجه رسیدند، کسانی که به طور مرتب چای می نوشند ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را 39% کمتر و 29% خطر مرگ را از همه علل نسبت به کسانی که نسبت به چای بی تفاوت بودند ، کاهش می دهند.

تأکید می شود که چای سبز بسیار سالم تر از سیاه است. این فواید محبوبیت چای سبز را توضیح می دهد. یکی دیگر از مشاهدات جالب این است: کسانی که چای سبز را ترجیح می دهند ، بیشتر از همه در شرق آسیا بود و باش دارند.

توضیحی در مورد فواید چای سبز کاملاً مشخص است. این نوع چای سرشار از پلی فنول ها ، ترکیبات کیمیایی است که از امراصض قلبی عروقی محافظت می کند. در مورد چای سیاه ، بخش قابل توجهی از خواص آنتی اکسیدانی خود را در حین تخمیر از دست می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала