دیدار سرپرست وزارت داخله از حوزه پنجم کابل

© وزارت داخله دیدار سرپرست وزارت داخله از حوزه پنجم کابل
دیدار سرپرست وزارت داخله از حوزه پنجم کابل  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت امور داخله افغانستان روی مبارزه جدی با جرایم جنایی تاکید کرد.
اندرابی: زندان را جای آموزش و پرورش خواهیم ساخت - اسپوتنیک افغانستان
اندرابی: زندان را جای آموزش و پرورش خواهیم ساخت

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز سه شنبه (24 جدی) نوشت: محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله به ادامه روند ارزیابی هایش از کارکرد پولیس کابل در امر مبارزه با جرایم جنایی و تامین امنیت در این شهر، امروز نیز به حوزه پنجم امنیتی پولیس رفت در دیداری با منسوبین و سربازان آن حوزه کارکرد آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

این وزارت در ادامه نوشته است، که سرپرست وزارت امورداخله در جریان بررسی هایش از گزمه های شهری نیروهای پولیس در بخشهای مختلف کابل، گفت: وضعیت کنونی در شهر کابل، برای مردم و رهبری وزارت امورداخله پذیرفتنی نیست و به پولیس کابل دستور داد، که تلاشهای شان را در راستای تامین امنیت و به خصوص مبارزه با جرایم جنایی بیشتر سازند.

اندرابی از طرزالعمل که به هدف مبارزه با جرایم تهیه شده است یاد کرد و گفت: با تطبیق کامل این طرزالعمل، شهروندان شهر کابل شاهد تغییرات مثبت در زمینه تامین امنیت و به ویژه کاهش جرایم جنایی در شهر کابل خواهند بود.

وزارت امور داخله همچنین نوشته است، که سرپرست وزارت امورداخله همچنان فعالیت های موظفین پولیس مبارزه با مواد مخدر و سایر منسوبین کشفی و امنیتی را در چوک ارغندی ارزیابی کرد و از تلاشهای شبانه روزی آنان قدر دانی کرد.

یادآوری می کنیم، که امنیت در این اواخر در شهر کابل به شدت خراب شده و رهگیران و دزدان حتی در روز روشن راه شهروندان کابل را گرفته، پول و گوشی های همراه هوشمند شان را می دزدند و در بسیاری از موارد که با مقاومت شهروندان مواجه می شوند، آنها را زخمی و یا می کشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала