Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به ژاوی: لطفا بیا و ما را نجات بده!

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نام ژاوی هرناندس از گزینه‌های مورد نظر سران باشگاه بارسلونا روی نیمکت این تیم بود؛ اما در نهایت کیکه ستین به این پست گماشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، ژاوی از گزینه‌های مورد علاقه لیونل مسی و بزرگان رختکن بارسا بود و آنها ترجیح می دادند که او جانشین والورده شود. کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا در برنامه ال چیرینگیتو، مدعی شد که  مسی حتا با ژاوی شخصا تماس گرفته بود و از وی خواست که بیا و ما را نجات بده اما در نهایت ژاوی با وجود دوستی صمیمانه ای که با مسی دارد، پاسخ رد داده است. کیکه ستین گزینه اول جانشینی والورده نبود و در واقع پس از پاسخ منفی ژاوی هرناندس و سپس رونالد کومان بود که سران بارسا به سراغ او رفتند.

ورزشگاه نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بند عجیب در قرارداد ستین با بارسلونا

هیئت مدیره بارسلونا شب گذشته اخراج ارنستو والورده را رسما اعلام کرد و طی بیانیه ای عنوان داشت که کیکه ستین جانشین او خواهد شد. والورده پس از دو سال و نیم و کسب دو لالیگا، یک سوپرکاپ اسپانیا و یک کوپا دل ری از سمت خود برکنار شد. اتفاقی که برای بسیاری جای تعجب داشت. کیکه ستین روز گذشته به صورت رسمی و از طرف باشگاه بارسلونا به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. به این ترتیب ستین حالا روزهای زیادی در کنار لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی بارسا کار خواهد کرد. اما سرمربی جدید بارسا بعد از اعلام خبر منصوب شدنش به عنوان سرمربی بارسا در گفتگویی با نشریه ال‌پائیس به خاطره اولین دیدارش با مسی اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمعه گذشته دو نماینده بارسا در دوحه مذاکراتی فشرده را با ژاوی داشتند اما اسطوره بلوگرانا در نهایت پاسخ منفی داد. ژاوی که مربیگری السد را بر عهده دارد، اعلام کرد که الان زمان مناسبی برای پذیرش هدایت تیم محبوبش نیست.

 

 

اکنون باید دید که با کیکه ستین چه سرنوشتی در انتظار بارسلونا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала