Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام آخر والورده به بارسایی‌ها: برای همه‌ای تان موفقیت آرزو می‌کنم

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر والورده
والورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده شب گذشته از هدایت بارسلونا برکنار شد. او در بیانیه‌ای که از در سایت بارسلونا منتشر شده است، با این باشگاه خدا حافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارنستو والورده پس از حضور در زمین تمرین خوان گامپر و وداع با بازیکنان و کارمندان باشگاه این بیانیه را منتشر کرد. وداع پس از دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی، یک کوپا و یک سوپرجام اسپانیا برگزار شد.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمار بارسلونا در دوران سرمربیگری ارنستو والورده + عکس

والورده در این پیام خطاب به باشگاه بارسلونا گفت:«بارسایی های عزیز، دوران حضورم به عنوان سرمربی بارسلونا به پایان رسید. در این مدت لحظات خوشی را با بردن جام ها و پیروزی ها داشتم اما لحظات سخت و مشکلی را هم داشتم. دو فصل و نیم بسیار سخت را از ابتدا داشتم. از تجربه ای که داشتیم و محبتی که در این مدت هواداران به من داشتند، تشکر می کنم. از جوزپ ماریا بارتومئو مدیر باشگاه و هیئت مدیره متشکرم که به من فرصت دادند تا هدایت این تیم را به عهده داشته باشم و در این مدت به من اعتماد کردند.

سرمربی پیشین ابی‌اناری‌ها در بخش دیگری از پیامش گفت:«از حمایت و برخورد افراد درون باشگاه در این دو سال و نیم با خودم تشکر می کنم. از همه افرادی که در تیم بزرگسالان و اطراف آن بودند و در زمین تمرین با آنها ملاقات کردم، تشکر می کنم. از همه بازیکنان به خاطر تلاشی که داشتند و کمک کردند تا چهار جام را در کنار هم ببریم، تشکر می کنم. از حالا به بعد برای این تیم و مربی جدید کیکه ستین آرزوی موفقیت می کنم».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала