Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیکاگوفایر از خرید ماتیچ منصرف شد

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر ماتیچ
ماتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه شیکاگوفایر از خریدن نمانیا ماتیچ بازیکن منچستریونایتد انصراف داد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آمریکایی شیکاگو فایر پس از این که نمانیاماتیچ ستاره صربستانی منچستریونایتد را گران دانست، از انقتال او منصرف شد.

ماتیچ در سال 2017 با 40 میلیون پوند به شیاطین سرخ پیوست اما از زمان پیروزی در لیگ برتر با چلسی در فصل قبل از انتقال وی به اولدترافورد، تا حدودی قیمت او كاهش یافته است.

ماتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ماتیچ از یونایتد رفتنی شد

حالا گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد 15 میلیون پوند برای این بازیکن، هزینه ای که برای شیکاگو فایر خیلی زیاد به نظر می رسد.

به نقل از "میل" باشگاه شیکاگو علاقه مند به تهیه معامله برای این بازیکن 31 ساله در ماه جنوری بود، اما قیمت درخواست را آنقدر بالا دانست و تمام علاقه اش را کنار گذاشت.

اگر این معامله انجام می شد، ماتیچ می توانست جای ستاره پیشین آلمانی "باستین شواین اشتایگر" را در این باشگاه در لیگ MLS بگیرد.

در گذشته های نه چندان دور، ماتیچ بیشترین بازی ها را در ترکیب اصلی حضور نداشت اما اخیراً هافبک صربستانی به طور فزاینده ای در برنامه های اوله گونار سولسشیر شرکت می کند و در پنج مسابقه آخر این باشگاه در همه رقابت ها حضور داشته است.

در واقع اگر باشگاه برای یک سال دیگر قرارداد او را تمدید کند، ماتیچ خواهد ماند.

اگر او روز چهارشنبه برای بازی برگشت مرحله سوم جام حذفی یونایتد با وولوز انتخاب شود، ماتیچ صدمین حضور خود را برای این باشگاه رقم خواهد زد.

پس از مصدومیت های پل پوگبا و اسکات مک تومینای، با در نظر گرفتن آینده طولانی مدت سابق در این باشگاه، ماتیچ به همراه فرد در رده های اصلی قرار گرفت و در ترکیب 4-2-3-1 به نفع سولسشیر کار کرد.

اواسط بازی اواسط فرد و ماتیچ امید زیادی را در بین هواداران یونایتد ایجاد نکرده و نتایج آن نگرانی ها را نشان می دهد. اما با توجه به احتمال زیاد مک تومینای برای چند ماه دیگر کنار گذاشته می شود، ماتیچ همچنان خط میانی را لنگر می زند مگر اینکه اضافه های جدیدی در این پنجره نقل و انتقالات ایجاد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала