Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه چیز برای ورود فن‌دبیک به رئال آماده است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر فن دبیک
فن دبیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونی فن‌دبیک از تابستان گذشته بسیار نزدیک به حضور در رئال مادرید بوده است و به نظر می رسد با شروع فصل 2020/21 با جدیت تمام این معامله انجام می شود.

به گزارش اسپوتنیک، علی رغم علاقه شایعات از منچستریونایتد، لوس بلانکوس مدت‌ها است که در صدر مسابقه برای ثبت نام این بازیکن قرار دارد و علاقه آنها به تابستان سال 2019 باز می گردد.

طبق گزار De Telegraaf ، همه چیز آماده است تا این انتقال در تابستان با هزینه ای در حدود 55 میلیون یورو انجام شود.

لوس بلانکوس در تابستان گذشته با این بازیکن در نزدیکی توافق قرار داشت اما به دلایلی این قرارداد به توافق نرسید.

به شرط عدم تغییر نظر یا شرایط در سطح هیئت مدیره در مادرید، این معامله در ابتدای ماه جون به اتمام می‌رسد.

فن‌دبیک در تیم آژاکس نقش انکارناپذیر و مرکزی را در حذف لوس مرنگس را در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 داشت و از آن زمان تاکنون در رادار این باشگاه بوده است.

او در نیمه نهایی برابر تاتنهام هاتسپر تأثیرگذار بود و در شمال لندن یک گل بسیار خارق العاده به ثمر رساند، هر چند که باشگاه آمستردامی سرانجام با آخرین ضربه از سوی لوکاس مورا از چمپیونس لیگ بیرون رفت.

با 22 سال سن او همچنین متناسب با سیاست نقل و انتقالات لوس بلانكوس است، اگرچه این باشگاه اسپانیایی پس از ظهور فدریکو والورده به تقویت در خط میانی زیاد مشتاق نیست، در واقع این انتقال كمی نامشخص است.

از 15 جنوری، در تیم اول رئال مادرید 26 بازیکن حضور دارند و همچنین این احتمال وجود دارد که یک بار مارتین اودگارد، اشرف حکیمی و تاکه‌فوسا کوبو از از انتقال قرضی مربوطه بازگردند و این تعداد را در تابستان افزایش دهند.

ورود رَی‌نی‌یر پدیده 17 ساله برازیلی فلامنگو نیز تا پایان پنجره نقل و انتقالات جنوری تأیید شده است، در حالی که عملیات فن دبیک در مسیر صحیح قرار دارد، نیاز به خروج بازیکنان دیگری خواهد بود.

آینده لوکا مودریچ نیز مانند اوسکو در این زمینه بازی می شود، هرچند که اخیراً باز هم دراماتیکی را به ترکیب تیم های ارشد داده و بار دیگر تحت تأثیر قرار گرفته است.

هم آژاکس و هم ملی‌پوش هالندی پیشنهادات منچستر یونایتد و تاتنهام هاتسپر را بخاطر اولویت دادن به رئال مادرید رد کرده اند و اکنون فقط انتقال به مادرید مورد انتظار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала