Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال باز هم به خرید امباپه امیدوار شد

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدت‌هاست رئال مادرید به دنبال جذب کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی است و به نظر می‌رسد تیم شاهانه مادرید امید دیگری برای جذب فوق ستاره جوان فرانسوی پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل آینده تمام هدف رئال مادرید جذب کیلیان امباپه خواهد بود و علی‌رغم سختی های جذب بازیکن از پاری سن ژرمن، شرایط در ماه های اخیر به شکلی پیش رفته که فلورنتینو پرز از همیشه برای خرید این جواهر جوان و درخشان فرانسوی امیدوارتر است.

رئال سوسیداد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال امباپه را جذب می‌کند؛ اما نه کیلیان را

 نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در ماه های اخیر چندین بار به کیلیان امباپه پیشنهاد تمدید قرارداد و افزایش حقوق داده، اما ستاره فرانسوی هنوز جواب روشنی به مدیران تیمش نداده و در واقع به نوعی در جریان مذاکرات تاخیر انداخته است. پاری سن ژرمن به خوبی می داند که اگر تا تابستان قادر به تمدید قرارداد کیلیان امباپه نباشد، آنگاه با توجه به اینکه تنها دو سال از قراردادش باقی می ماند، رئال مادرید در موقعیت مناسبی برای جذب این بازیکن قرار خواهد گرفت.

 البته رئال مادرید در چنین شرایطی نیز کار آسانی برای خرید کیلیان امباپه ندارد و احتمالا باید رقمی در حدود 300 میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت کند. اما بر خلاف گزینه هایی مانند پل پوگبا و نیمار، امباپه هم بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرز به شمار می آید، هم زین الدین زیدان.

 به هر حال با ادامه این روند، رئال مادرید در تابستان سال 2020 در مورد انتقال کیلیان امباپه دست بالا را خواهد داشت و در این شرایط ممکن است مدیران پاری سن ژرمن اجازه خروج این بازیکن را صادر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала