Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر: مصدومیت راشفورد جدی نیست؛ راه تقابل با لیورپول را می‌دانیم

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستر یونایتد درباره آسیب دیدگی مهاجم کلیدی تیمش توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس با یک گل ولورهمپتون را از پیش رو برداشت. در این دیدار مارکوس راشفورد در دقیقه 64 به میدان رفت و تنها چند دقیقه بعد مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی نفس‌گیر منچستریونایتد در شب مصدومیت راشفورد + عکس

اولگننار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در خصوص زننده 14 گل لیگ برتری تیمش که 16 دقیقه پس از ورودش به میدان به دلیل مصدومیت در دقیقه 80 جای خود را به جسی لینگارد داد، تأکید کرد:«رشفورد معمولاً مصدومیت‌هایش خیلی سریع بهبود می‌یابند و قطعاً حتی اگر کمی درد داشته باشد و مصدومیتش جدی نباشد، درصورت امکان بازی خواهد کرد. مارکوس اخیراً از ناحیه کمر کمی مشکل داشت، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا او را با به بازی یکشنبه با لیورپول برسانیم اما نمی‌توانم قولی در این زمینه بدهم».

سرمربی ناروجی منچستریونایتد با اشاره به اینکه تیم تحت‌هدایتش با یک برنامه تاکتیکی بازی روز یکشنبه را برای شاگردان یورگن کلوپ سخت خواهد کرد، خاطرنشان کرد:«بازی با لیورپول سخت است اما ما پیش از این در دو تقابل، دو بار آنها را متوقف کرده‌ایم. ما البته در آن دو بازی به دنبال پیروزی بودیم اما فکر می‌کنم راه درستی برای بازی با آنها پیدا کرده بودیم و در هر دو بازی مستحق کسب امتیاز بودیم.».

راشفورد در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در شیاطین سرخ داشته و بهترین بازیکن تیمش بوده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала