Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار ساها به من یونایتد بر سر انتقال فرناندز

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز
برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر منچستر یونایتد اقدام به خرید نماید، برونو فرناندز می تواند برای انطباق با سرعت لیگ برتر تلاش کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوییزساها مهاجم سابق من یونایتد به این باشگاه اخطار داد که بازیساز اسپورتینگ لیسبون در مذاکرات مربوط به تغییر اولدترافورد قفل شده است.

برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان
فرناندز می خواهد به یونایتد بپیوندد

آخرین گزارش ها می رساند که این بازیکن 25 ساله با یونایتد شرایط شخصی خود را به توافق رسیده، با درک MEN Sport مبنی بر اینکه انتقال وی در ماه جنوری احتمالا منتقل خواهد شد.

اما ساها که خودش در جنوری سال 2004 برای یونایتد قرارداد امضا كرد، نسبت به بازی فرناندز و اینكه او مطابق فوتبال انگلستان خواهد بود، نگران است.

وی منحصراً از طریق "بنوس بت کودس" با MEN Sport صحبت کرد و گفت: "مانند برخی بازیکنانی که از خارج به لیگ برتر آمده اند، برونو فرناندز نیز ممکن است برای سازگاری تلاش کند. آمدن از لیگ در پرتگال که سطح کیفی آن پایین تر از انگلستان است، تلاش برای انطباق با سرعت و سبک فوتبال در لیگ برتر سخت خواهد بود. اما او مانند یک رهبر به نظر می رسد که دقیقاً همان چیزی است که تیم به آن نیاز دارد."

ساها در ادامه افزود: یونایتد شماره 10 را به عنوان اولویت انتقال مشخص کرده و همچنین به جیمز مادیسون کاپیتان استون ویلا، کاپیتان استون ویلا و همچنین فن دبیک بازیکن آژاکس، علاقه نشان داده است. اگرچه برخلاف فرناندز، اعتقاد بر این است که هیچ یک از این بازیکنان در پنجره جنوری در دسترس نخواهند بود.

با این وجود، ممکن است بازیکن پرتگالی در حدود 60 میلیون پوند با احتمال حضور بازیکنان یونایتد در این قرارداد درگیر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала