Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی رئال در انتخاب ستین روی نیمکت بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید به عنوان بزرگترین پیروز در انتخاب کیکه ستین روی نیمکت هدایت بارسلونا ظاهر شد.

به گزارش اسپوتنیک، بزرگترین برنده تصمیم شوک آور بارسلونا برای اخراج ارنستو والورده در میانه فصل، بدون شک رئال مادرید است که اکنون بابت این امر احساس راحتی خواهد داشت.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شبی که ستین توجه بارسا را به خود جلب کرد

استخدام  کیکه ستین روی نیمکت هدایت بارسلونا نمایانگر تغییر چشمگیر فلسفه در وسط مبارزات لالیگایی است. جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه روز چهارشنبه در مورد تلاش این تیم برای پیروزی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

اما هنگامی که ستین میکروفون را گرفت او ابراز داشت؛ تنها چیزی که می تواند وعده دهد این است که تیم "خوب بازی کند".

ناگهان از همه چیز در مورد پیروزی، بازگشت به سبک قبل از نتایج است و با یک مرد در راس که اعتراف می کند برنامه درسی معمول مربی بارسلونا را ندارد.

زین الدین زیدان در جابجایی شوک آور دست خود را خواهد مالید زیرا حتی اگر تغییر در درازمدت کار کند، زمان می برد و تنها با اختلاف بارسلونا را از رئال مادرید جدا خواهد کرد.

بارسلونا همچنان مهم ترین بازیکن خود را از دست داده است. لوئیز سوارز در این فصل 41 درصد از گلهای بارسلونا را به ثمر رسانده، ستین گفت که حالا او به تیم نگاه خواهد کرد و تصمیم می گیرد که آیا او جایگزینی می یابد یا نه. زمان بیشتر، تعدیل بیشتر، دلیل بیشتر مادرید برای باور داشتن این مزیتها است.

آنها پس از برنده شدن در سوپر جام اسپانیا پرواز می کنند، فد والورده به نظر می رسد بازیکن کاندیدای فصل است. "انرژی او این امکان را می دهد که وی در طول بازی جابه جایی بیشتر نماید و زیدان را پس از پیروزی او در نهمین فینال مستقیم به عنوان مربی رئال مادرید را مجذوب خود کرد.

مادرید برای پیروزی در عربستان سعودی پتانسیل بالا داشت و اگر گرت بیل، کریم بنزما و ادن هازارد حضور می داشتند، ممکن هیچ مانعی برای عقب نشینی آنها در سوپرجام وجود نداشت.

هازارد هنوز فرصتی برای نشان دادن ارزش خود نداشته است. امروز 50 روز از تعطیلات بین المللی ستاره بلجیمی می گذرد و این باشگاه دوست دارد در هنگام ادغام مجدد وی از طرف احتیاط عمل کند.

هازارد می گوید: "نقش من در چلسی همان بود. من آزاد هستم به جایی که می خواهم بروم و با بنزما پیوند برقرار کنم."

این برنامه با هازارد در سمت چپ در کنار بنزما و بیل در سمت راست باقی مانده و والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو را در اختیار دارند تا سه خط میانی را به رقابت بپردازند.

اما به لطف نحوه مدیریت زیدان تیم و همه افراد در هیئت مدیره او اکنون گزینه های بی شماری دارند. او می تواند دو بازی کند و هر چهار هافبک را در اختیار داشته باشد. او حتی می تواند تنها 1-0 باقی بماند و ایسکو را به ترکیب میانه اضافه کند و او سرعت و اجرای مستقیم وینیسیوس و شرارت رودریگو را از روی نیمکت در صورت نیاز رقم می زند.

در همین حال تیبو کورتوا به طور ناگهانی بهترین دروازه بان اسپانیا است و مادرید هم اکنون 19 بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته وقتی رافائل واران و سرخیو راموس در مرکز دفاع قرار دارند.

حالا این موارد در حالی مطرح می شود که رئال دومین الکلاسیکوی فصل را در خانه پیش رو دارد و دومین دربی مادرید فصل نیز که در سانتیاگو برنابئو انجام خواهد شد.

در چهار فصل گذشته تیم صدرنشین در نیم فصل باقی مانده به قهرمانی در لیگ رسیده، اما امسال همه چیز متفاوت به نظر می رسد. بارسلونا در صدر خودکار است اما کسی نمی داند و همه چیز در اختیار زمان است و زمان می گوید که خود تخریب می کند و لیگ از دست دادن مادرید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала