Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی دلیل رد پیشنهاد بارسلونا را اعلام کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی فعلی السد، به این باور است که او فرصت بازگشت به باشگاه بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم را داشته اما آن را رد کرده چون تازه در ابتدای راه سرمربیگری خود است.

به گزارش اسپوتنیک  و به نقل از سایت "فوتبال اسپانیا"، ژاوی هرناندز، سرمربی السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل در فینال جام حذفی قطر درباره پیشنهاد بارسلونا برای مربیگری در این تیم، گفت: «آبیدال به دوحه آمد و پیشنهاد را داد اما من با این پیشنهاد موافقت نکردیم. چون مربیگری در بارسلونا را برای خودم زود می دانستم. هنوز نیاز به کسب تجارب دارم و در آینده روزی روی نیمکت بارسا می نشینم. من پیشنهاداتی را از بارسلونا در جلسه با اریک آبیدال و اوسکار گرائو دریافت کردم اما آن را نپذیرفتم. دلیل اصلی این موضوع این بود که تمرین دادن بارسلونا برای من هنوز خیلی زود است اما این که در آینده هدایت این تیم را بر عهده بگیرم تا همیشه رویای من باقی خواهد ماند».

 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بدون شک ژاوی روزی سرمربی بارسا می‌شود

او همچنین درباره سرمربی جدید بارسلونا اظهار داشت:«من مربی جدید بارسلونا را دوست دارم. نحوه کار او را دوست دارم و امیدوارم با تیم به موفقیت برسد. اول به خانواده ام و سپس به بازیکنان السد خبر دادم چون آنها نیز این موضوع را دنبال می کردند. من به مدت سه روز در بهترین شرایط خودم قرار نداشتم اما حالا کاملا تمام تمرکزم را بار دیگر معطوف به السد کرده ام». هافبک سابق بارسلونا که 767 بازی برای این تیم انجام اده و 25 قهرمانی نیز به دست آورده در آستانه جانشینی ارنستو والورده روی نیمکت این تیم بود و پیشنهاداتی را نیز در این زمینه به صورت رسمی دریافت کرد. ژاوی در حال حاضر هدایت تیم قطری بر عهده دارد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала