Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینیستا: من و ژاوی، مربیگری بارسلونا؟ این ایده واقعا جذاب است!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا
آندرس اینیستا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همکاری دوباره ژاوی و اینیستا ایده خوب و زیبایی به نظر می رسد، اما در این لحظه این همکاری ممکن نیست.

به گزارش اسپوتنیک، آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه جاپان این روزها برای سپری کردن تعطیلاتش در بارسلونا به سرمی برد و به زودی فصل جدیدی را با پیراهن این تیم جاپانی آغاز خواهد کرد. این ستاره سابق بارسلونا در مودر این که او روزی هدایت آبی‌اناری‌ها را به عهده گرفت، اظهار داشت:«ژاوی و اینیستا در کنار هم روی نیمکت مربیگری، اما در این لحظه این همکاری ممکن نیست. تاکنون راجع به علاقه ام به هدایت یک تیم خاص حرف نزدم، اما با گذر زمان ممکن است تحقق یافتن این ایده محتمل تر شود».

آندرس اینیستا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینیستا و رد سه پیشنهاد از آمریکا

اینیستا درادامه به این نکته اشاره کرد که فعلا دوست دارد فوتبالش را ادامه دهد:«این روزها واقعا حالم خوب است و انگیزه و اشتیاق زیادی برای فوتبال بازی کردن دارم. امسال خیلی لذت بردم و فکر می کنم که باید سال به سال پیش بروم. انگیزه هایم برای تمرین کردن، بازی کردن و خوش گذراندن را هنوز در درون خودم احساس می کنم و این مهمترین نکته است. در جایی که هستم احساس خوبی دارم و از روند پیشبرد اوضاع راضی هستم.»

اینیستا با اشاره به شیوه برکناری والورده که چند روز پیش آن را "زشت" توصیف کرده بود، گفت:«شاید کلمه "زشت"، کلمه سنگینی باشد" اگر می خواهید، می توانید هرکلمه دیگری که دلتان می خواهد جایگزینش کنید ولی من معتقدم که شیوه رفتار با والورده شیوه درستی نبود. حتی بارتومئو، رئیس بارسا هم به این موضوع اعتراف کرد».

اینیستا در پایان مصاحبه خود در مورد آینده اش هم گفت:نمی دانم چه زمانی تصميم به خداحافظی خواهم گرفت. اما در حال حاضر احساس خوبی دارم و هنوز اشتیاق لازم برای فوتبال را دارم. امسال سال لذت بخشی را داشتم و می خواهم که این لذت را باز هم تجربه کنم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала