Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برعلاوه مربی‌گری در زندگی هم خوشبخت بودم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نه تنها خود را مربی خوش‌‌شانس، بلکه آدم خوش‌شانسی می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید به تازگی سوپر جام اسپانیا را به دست آورده است و این تیم نهمین مسابقه خود در فینال‌ها را با هدایت زین‌الدین زیدان با نهمین پیروزی پشت سر گذاست و این مسئله باعث شد که سرمربی فرانسوی اعتراف کند که او ممکن است مربی خوش شانسی باشد.

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه، در مقایسه با زمانی بازیگری جادویی خود، شانس زیادی به عنوان مربی داشته و مربی تا حدی این جمله را که وی خوش شانس بوده را پذیرفت.

وی در پاسخ به این سوال گفت: "این همان چیزی است که شما فکر می کنید. قبول دارم که ممکن است خوش شانس باشم، در زندگی خوش شانس بوده ام. من باید سپاسگزار باشم و برای این کار تلاش کنم. اگر فکر می کنید که من خوش شانس هستم، خوب است، مشکلی نیست."

وی در ادامه توضیح داد که تمرکز او کاملاً روی سویا است و انگیزه وی با قهرمانی در ابر جام اسپانیا اشباع نخواهد شد.

وی گفت: "هیچ چیز تغییر نمی کند فقط به این دلیل که ما سوپر کاپ اسپانیا را بردیم. ما می دانیم که این فصل بسیار طولانی است. این ممکن است در این مسابقه دشوار باشد، اما ما می خواهیم آنچه را که انجام می دهیم ادامه دهیم. ما می دانیم که قرار است مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ بازی کنیم و باید آماده بازی خوبی باشیم."

سویا می تواند به خاطر موفقیت سوپر کاپ اسپانیا، رئال مادرید را با تونل افتخاری استقبال کند، اما زیدان نمی خواهد که این بازی روی ذهن بازیکنانش تأثیر بگذارد.

وی گفت: "هر باشگاه آداب و رسوم خود را دارد، اگر آنها پاسداری از افتخار انجام دهند، ما آن را می پذیریم. این که آیا آنها یک افتخار افتخاری را انجام می دهند یا نه ، آنها در حال فکر کردن در مورد بازی یک فوتبال هستند. ما همچنین باید در مورد همان فکر کنیم و به آنچه اتفاق می افتد قبل از بازی فکر نکنیم."

این بازی بازگشتی برای یولن لوپتگی خواهد بود و زیدان امیدوار است هواداران رئال مادرید از او استقبال گرم کنند.

مربی گفت: "من نمی توانم توضیحی بدهم (رای آنچه که در رئال مادرید برای لوپتگی اتفاق افتاد.) در هر لحظه باید کاری را که باید انجام دهید انجام دهید. او یک مربی عالی است و همیشه آن را نشان داده است. من نمی خواهم درباره زمان او در رئال مادرید صحبت کنم، اما می توانم بگویم او مربی خیلی خوبی است. امیدوارم هواداران او را خوب دریافت کنند ، به خصوص به دلیل اینکه او بازیکنی برای این باشگاه بود. طرفداران همیشه از مردم خود به روشی خوب استقبال می کنند و امیدوارم این چیزی باشد که اتفاق می افتد."

سرانجام ، از زیدان در مورد تصمیم به بازی بازی کوپا دل ری رئال مادرید هفته آینده در ورزشگاه کوچک حریفان خود یونیونیستاس دی سالامانکا سؤال شد.

وی گفت: "این هیچ چیز را تغییر نخواهد داد. ما باید بازی را در آنجا در ورزشگاه آنها انجام دهیم. این همان چیزی نیست که ما اکنون نگران آن هستیم ، زیرا تمرکز ما در حال حاضر روی سویا است."

از زیدان همچنین در مورد آینده های براهیم و ماریانو سؤال شد و درباره گزارش هایی که از ایکر کاسیاس برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون فوتبال اسپانیا منتشر شده بود، پرسیده شد ، اما او نخواست وارد این موضوعات شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала