Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد با اسپورتینگ برای فرناندس توافق کرد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندس
برونو فرناندس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرانجام به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد با اسپورتینگ لیسبون پرتگال برای برونو فرناندز به عنوان اولین خرید زمستانی خویش به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک،  منچستریونایتد برای انتقال برونو فرناندز که چیزی حدود 60 میلیون پوند (70 میلیون یورو) ارزش خواهد داشت، به مراحل پایانی دستیابی به توافقی جامع با اسپورتینگ لیسبون رسیده است.

اسکای گزارش می‌دهد: این باور وجود دارد که این هافبک پرتگالی پس از بازی کردن در دربی جمعه شب میان اسپورتینگ و بنفیکا، می‌تواند انتقالش به منچستریونایتد را نهایی کند. یونایتد 43 میلیون پوند برای این انتقال پرداخت خواهد کرد و 17 میلیون پوند هم به صورت بندهایی پیش بینی شده است که در صورت محقق شدن، می‌تواند ارزش کل انتقال را به 60 میلیون برساند. خود فرناندز در توافق با منچستریونایتد، به دریافت دستمزد هفتگی حدود 120 هزار پوند (برابر با فرد، نمانیا ماتیچ و ویکتور لیندلوف) رضایت داده است. 

یونایتد در روند مذاکرات تاکید داشت که نمی‌خواهد فرناندز مقابل بنفیکا بازی کند ولی اسپورتینگ و خود او خواستار یک وداع با شکوه با طرفداران باشگاه هستند. می‌توان انتظار داشت مراحل پایانی این معامله به سرعت پیش برود و حتی در پرتغال گفته می‌شود فرناندز در روز یکشنبه، تماشاگر ویژه مسابقه لیورپول-منچستریونایتد در آنفیلد خواهد بود. فرناندز با این انتقال، به دومین فروش گران قیمت یک باشگاه پرتغالی پس از انتقال ژائو فلیکس از بنفیکا به اتلتیکو مادرید مبدل خواهد شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала