Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان و تغییر در شکل بازی؛ بدون رونالدو خط دفاع در اولویت شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با حضور دوباره زیدان روی نیمکت رئال مادرید، این مربی فرانسوی می‌دانست که بدون رونالدو نمی‌تواند خط حمله با مشکل مواجه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، با برگشت دوباره زین الدین زیدان روی نمیکت رئال مادرید، مربی فرانسوی به خوبی فهمید که بدون رونالدو، نمی تواند خیالش از خط حمله راحت باشد. زیزو در دوران رونالدو میانگین 2.5 گل در هر بازی را داشت و بدون او به 1.7 گل رسید. افت 0.8 گل در هر بازی نشان می داد که زیدان باید بازی را عوض کند و سرمربی رئال همین کار را کرد و تمرکزش را روی گل نخوردن گذاشت. برای این رئال، دفاع کردن از هر چیزی مهمتر است.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
نظر منفی زیدان در مورد برخی بازیکنان رئال

خط دفاع رئال در این فصل میانگین 0.81 گل خورده در هر بازی را داشته در حالی که این آمار فصل گذشته 1.3 گل بود. به طور مثال رئال در فصل 17-16 با میانگین 1.2 گل خورده در هر بازی هم لالیگا را برد و هم چمپیونزلیگ اما آن تیم 2.88 گل در هر بازی می زد. کهکشانی‌ها با هدایت سرمربی فرانسوی شان در این فصل 2.11 گل در هر بازی می زند و آمار گلزنیش افت کرده اما بهتر دفاع می کند. رئال در فصل گذشته میانگین 1.45 گل زده در هر بازی را داشت. سفید پوشان در نیم فصل اول فقط 12 گل خورد یعنی به اندازه اتلتیکو.به طور مثال لیورپول در نیم فصل اول  14 گل خورد، بورسیا مونشن گلادباخ که بهترین آمار را در لیگ آلمان دارد، 18 گل، اینتر در لیگ ایتالیا 16 گل و پاری‌سن‌جرمن 13 گل.

برای پیدا کردن خط دفاعی بهتر از رئال باید به لیگ ضعیف تری نظیر پرتگال برویم که بنفیکا و پورتو 6 و 9 گل خوردند. آلکمار هم در لیگ هالند 11 گل دریافت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала