Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع گم‌نام، سرسخت‌ترین حریف لیونل مسی

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا از مافئو، مدافع خیرونا به عنوان سرسخت‌ترین حریف خود یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد یارگیری تک به تک با او که در برخی بازی ها انجام می شود صحبت کرده است. مسی در این خصوص اظهار داشت:«برخی بازی ها کمی زشت و البته عجیب و غریب هستند. بازی‌هایی که همیشه در آن یک بازیکن نزدیک به شما حرکت می کند. این اتفاق برای من زیاد رخ نمی دهد اما با این وجود چیزی نیست که باعث اذیت شدن من شود. بستگی دارد که بازی چگونه پیش برود.»

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی و ستین؛ هیجان برگشت + عکس

فوق ستاره آرجنتینی ابی‌اناری‌ها در بسیاری مواقع در مقابل مدافعانی نظیر سرخیو راموس و ویرجیل فن دایک بازی کرده است اما با این حال از یک بازیکن گمنام به عنوان سرسخت ترین مامور مهار خود، یاد کرده است. او در این باره گفت: " من واقعا چیز زیادی در این باره به یاد نمی آورم اما شاید بتوانم از مافئو، بازیکن خیرونا نام ببرم». تاکتیک و سرعت عمل بالای مسی باعث شده که مهار این بازیکن به یک امر فوق العاده دشوار در دنیای فوتبال تبدیل شود. با این وجود بسیاری از سرمربیان برای مهار او دست به یارگیری تک به تک می زنند و یک بازیکن را به صورت فردی مسئول مهار این فوق ستاره دنیای فوتبال می کنند؛ ایده ای که که البته در اکثر مواقع با نتیجه ناموفقی همراه بوده است.

در همین حال، رافایل واران مدافع فرانسوی باشگاه رئال مادرید در تازه‌ترین صحبت‌هایش در مورد فوق ستاره بارسلونا گفت:« لیونل یک بازیکن خاص است. در مقابل اونمی توانی مثل سایر بازیکنان دیگر دفاع کنی. دفاع کردن مقابل مسی به توجه خیلی زیادی نیاز دارد. باید مثل یک تیم جلوی مسی دفاع کنی ونمیتوانی فضای خالی در اختیارش قرار دهی».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала