Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو از پیشنهاد اریکسن بی خبر است اما مهاجم جدیدی را می خواهد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو ادعا می کند از پیشنهاد اینتر برای کریستین اریکسن به تاتنهام بی خبر است، اما او خودش را برای جذب یک مهاجم جدید آماده می کند.

به گزارش اسپوتنیک، گمانه زنی ها در شمال لندن در طول پنجره نقل و انتقالات زمستانی ادامه دارد.

بطور منظم گفته می شود كه اریكسن به زودی با قرارداد آزاد ، به تیم دیگر می رود.

اسپرز قبل از پایان ماه فرصت دارند تا معامله‌ای هزینه‌ای ایجاد کنند و گرنه در پایان فصل رایگان به تیم دیگری خواهد پیوست، در همین حال اما مورینیو می گوید با وجود ادعای مخالف، هیچ رویکرد رسمی از ایتالیا دریافت نشده است.

این تکنسین پرتگالی در مورد اطلاعات تازه در مورد هافبک خلاق اریکسن بازیکن دانمارکی به خبرنگاران گفت: "شما باید از مدیر برنامه و اینتر بپرسید زیرا آنها بیشتر از من می دانند. اگر اطمینانی داشته باشند، دلیل آن این است که آنها آماده هستند به ما پیشنهاد دهند، که هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. وقتی می بینم افرادی صحبت می کنند، به خصوص افرادی که مسئولیت پذیر هستند ، باعث تعجب من می شود. او در تلاش است تمام تلاش خود را بکند و طبیعی است تا 31 جنوری ذهن او کاملاً متمرکز نباشد.

این یک نتیجه عادی از وضعیت وی است. من هنوز آن خوش بینی را درک نمی کنم. چند مسابقه می‌شود مردم می گویند او آخرین بازی خود را انجام می دهد. در حالی‌که اریکسن فردا بازی می کند (مقابل واتفورد).

یان ورتونگن همچنین علیرغم اینکه هنوز کسی را به شرایط تازه متعهد نمی کند می تواند درجدال با هورنتس قرار گیرد.

مورینیو پس از این که از زمان دریافت مسئولیت در تاتنهام، توانست توافقی جدید برای توبی آلدروایر وایرلد دریافت کند در مورد مدافع بلجیمی گفت،: "من به شما گفتم که وقتی رسیدم ما سه بازیکن داشتیم که در شرایط پایان قراردادها هستیم. حل و فصل آسان جایی بود که همه یکسان را می خواستند.

در حالی که باید ببینیم که آینده برای اریکسن و ورتونگن چطور است، مورینیو اعلام کرده است که او می خواهد یک گلزن دیگر را به عنوان پوشاننده هری کین آسیب دیده وارد کند.

وی افزود: "آیا ما به مهاجم احتیاج داریم؟ بله، در صورت امکان، بله

"بنابراین اگر ممکن باشد، ما همه کار ممکن را انجام می دهیم و کار ساده ای نیست اما ما در تلاش هستیم تا آن بازیکن را به تیم اضافه کنیم."

اسپرز همچنین قصد دارند برنامه های نقل و انتقالات تابستانی را با هم جمع كنند، با اینكه مورینیو اعتراف كرد كه ملی‌پوش آرجنتینی لو سلسو در نظر دارد كه قرارداد قرضی از رئال بتیس را دائمی كند.

وی در مورد احتمال وقوع این اتفاق گفت: "من تصور می کنم بله، فکر می کنم این چیزی است که از تابستان به دست می آید.

وی گفت: "بازیکنان قرضی هستند وجود دارد که آنها می توانند وضعیت خود را کنترل کنند مانند آنچه که با گدسون فرناندزاتفاق می افتد.

وی گفت: "وام های اضطراری وجود دارد و وام های دیگری نیز وجود دارند که هدف آنها کنترل آینده بازیکن بدون نیاز به مذاکره بیشتر است. من فکر می کنم جیووانی قصد دارد با ما بماند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала