Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه آقای خاص به سرمربی اینتر؛ کونته دو تیم دارد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه مورینیو، به صحبت های اخیر مدیران و سرمربی اینتر در مورد اریکسن واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو و آنتونیو کونته روابط خوبی با هم ندارند و این مسئله را آقای خاص بار ها به در مصاحبه هایش نشان داده است.

ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مورینیو از پیشنهاد اریکسن بی خبر است اما مهاجم جدیدی را می خواهد

آقای خاص بار دیگر از دست آنتونیو کونته عصبانی شده است و صحبت های مدیران اینترمیلان و سرمربی این تیم در مورد اریکسن سبب شد تا مورینیو به این موضوع واکنش نشان دهد.

مورینیو در مورد اینتر و شرایط این تیم صحبت کرد و گفت:«اینتر بر عکس صحبت های کونته تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد، آنها به اندازه دو تیم بازیکن دارند، پس با یک تیم می ‌توانند قهرمان سری آ شوند و با تیم دیگرشان لیگ اروپا را ببرند. این تیم در حال حاضر فوق‌العاده به نظر می‌رسد.»
آقای خاص در مورد علاقه اینتر به اریکسن و صحبت های اخیر کونته نیز صحبت کرد و گفت:« ما نباید تا زمانی که یک بازیکن، به باشگاه ما منتقل نشده درباره بازیکنان باشگاه‌های دیگر صحبت کنیم. شما از من درباره  فرناندس، بازیکن  جدید ما از بنفیکا سوال کردید ولی من تا زمانی که او قراردادش را امضا نکرده بود هیچ چیز به شما نگفتم. این مساله به احترام برمی‌گردد؟ من نمی‌خواهم تیترهای جنجالی به شما بدهم. اینتر اگر مطمئن است علتش این است که آنها آماده‌اند به ما پیشنهاد بدهند، اتفاقی که هنوز نیفتاده است.»

این در حالیست که اکثر رسانه های ایتالیایی از توافق کامل اینتر با اریکسن خبر داده اند و مدعی اند که به زودی این بازیکن به اینتر خواهد پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала