قیصاری: حقایق که سال‌ها از مردم پنهان بوده را به‌زودی افشا می‌سازم

© Photo / N Qقیصاری: حقایق که سال‌ها از مردم پنهان بوده را به‌زودی افشا می‌سازم
قیصاری: حقایق که سال‌ها از مردم پنهان بوده را به‌زودی افشا می‌سازم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظام الدین قیصاری متن را به صفحه فیس‌بوک اش منتشر کرده و نوشت است که به‌زودی دوباره وارد صحنه می‌شوم و حقایق که سال‌ها از مردم پنهان بوده را افشا می‌سازم.

به گزارش اسپوتنیک، آقای قیصاری در متن که در فیس‌بوک اش منتشر کرده گفته است که به‌زوی دوباره به صحنه می‌آید و حقایق که سال‌ها از مردم پنهان بوده را افشا می‌سازد.

وی نوشته است: «به‌زودی تمامی حقایق برملا خواهد شد و چهره‌های اصلی که سال‌هاست با خون شما مردم تجارت می‌کنند افشا خواهد شد. من از تمام جفا های که در حق شما مردم با غیور صورت گرفته به خوبی آگاه هستم برای نقطه پایان گذاشتن به این جفا ها لحظه غفلت نخواهم کرد».

وی همچنان نوشته است که به قیمت خون خود از وطن و مردمش دفاع می‌کند: «نیاکان ما از این خاک و وطن به قیمت خون شان دفاع کرده اند من هم به قیمت خون خود از این وطن و شما مردم شریف دفاع میکنم».

آقای قیصاری در ادامه نوشته است: «از رئیس صاحب پارلمان میر رحمان رحمانی و وکلای با عزت صفحات شمال و شمال شرق افغانستان به‌خاطر تاکید بر بررسی بی‌طرفانه قضیه بلخ و از هیئت های حقیقت یاب در راس خان آغا رضایی که قضیه را با بی‌طرفی کامل و با جدیت مورد بررسی قرار دادند. و طی تماس تیلفون جویای احوالم شدند اظهار تشکری می‌کنم».

به گفتۀ وی، در آیندۀ نزدیک نتایج بررسی‌ها همگانی خواهد شد و عدالت خواهی را تا آخرین دم ادامه خواهم داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала