هشدار تازه ترامپ: رهبر ایران مراقب حرف زدنش باشد

© REUTERS / Kevin Lamarqueهشدار تازه ترامپ: رهبر ایران مراقب حرف زدنش باشد
هشدار تازه ترامپ: رهبر ایران مراقب حرف زدنش باشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریكا روز جمعه دریک پیام توییتری به زبان فارسی از علی خامنه ای رهبر ایران خواست كه در رابطه به آمریکا بیشتر مراقب حرف زدنش باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به اظهارات علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در خصوص رویکرد ایالات متحده و اروپا در قبال ایران واکنش نشان داده و گفته است، او باید مراقب حرف‌هایش باشد.

دونالد ترامپ در حساب کاربری توییتر خود نوشته است: «رهبر به اصطلاح معظم ایران که این اواخر چندان عظمتی برایش باقی نمانده، حرف‌های بدی درباره آمریکا و اروپا زده است. اقتصاد آن‌ها رو به نابودی است و مرد‌م‌شان در عذاب. او باید خیلی مواظب حرف‌ زدنش باشد».

رئیس جمهور آمریکا همچنین از سیاستمداران ایرانی خواست كه كشور شان را به سمت ویرانی سوق ندهند ، بلكه "دوباره ایران را کبیر جلوه دهند." این بیانیه شبیه به شعار ترامپ "دوباره آمریکا را بزرگ کن" در جریان پیکار های انتخاباتی سال 2016 است. ترامپ بار دیگر پیام خود را به فارسی ترجمه کرد.

تنش‌ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، زمانی بالا گرفت که آمریکا در بامداد سوم جنوری، قاسم سلیمانی فرماندۀ نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌المهندس معاون سازمان حشد شعبی عراق در فرودگاه بغداد هدف قرار داد و ترور کرد.

ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا ، بامداد هشتم جنوری به دو پایگاه آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد. ایران اعلام کرد که این حمله در عملیاتی تحت نام «قاسم سلیمانی» و با هدف انتقام انجام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала