علت بی خوابی و خواب های وحشتناک کشف گردید

© Fotolia / Stokketeعلت بی خوابی و خواب های وحشتناک
علت بی خوابی و خواب های وحشتناک  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصص عقلی و عصبی: پیاده روی و نفس کشیدن در هوای تازه برای خواب آرام بسیار مفید میباشد.

به گزارش اسپوتنیک eg.ru. خبر داده است که متخصص عقلی و عصبی  اینکه چه چیزی مانع خواب رفتن شما می شود، و علت خواب های وحشتناک چی است؟ ابراز نظر نموده میگوید که اکثریت مردم عادت کرده اند که قبل از خواب به صفحه تلویزیون یا تلیفون نگاه کنید. 

مسافر در خواب - اسپوتنیک افغانستان
امراض ناشی از بیخوابی
صفحه نمایش روشن وسایل باعث کاهش تولید ملاتونین می شود. تماشای فیلم های پرخاطره که احساسات را تحریک می کنند، قبل از خوال برای صحت بسیار مضر میباشد. زیرا تماشای فیلم قبل از خواب  استرس را بوجود میارود و به نوبه خود مانع از خواب رفتن شما می شود.

متخصص افزود: "یک عادت دیگر که مانع از خواب کافی شما می شود ، یک شام دلچسب است. این بدان معنی نیست که شما باید از خوردن غذا هنگام شب کاملاً خودداری کنید ، میتوان گفت که غذائی سبک درست خواهد بود. مقدار زیادی از الکل وضعیت شما را بدتر می کند ، اما برعکس ، یک پیک شراب خوب ، به خواب آرام شما کمک می کند".

این متخصص عقلی و عصبی همچنین با نشریه "ویچرنیه مسکو" در مورد تمرین حرکات قبل از رفتن به رختخواب به اشتراک گذاشت. گفت که به فشار جسمی قبل از خواب نیاز نیست، اما پیاده روی و نفس کشیدن در هوای تازه برای خواب آرام بسیار مفید میباشد.

بنابراین، اگر سخنان متخصص را خلاصه نمایم، تصویر عالی قبل از خواب چنین به نظر می رسد: غذائی شب شما باید سبک باشد، در اطراف خانه قبل از خواب قدم بزنید ، در بستر خواب یا پیش از خواب کتاب بخوانید و سپس بخوابید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала