Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناک اون شدن نصرت حق پرست در مقابل حریف آمریکایی اش + ویدیو

عضو شوید
نصرت حق پرست مبارز نامدار افغانستان در مقابل حریف آمریکایی اش در سلسله رقابت های سازمان معتبتر یو اف سی تن به شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز از ساعت 7:30 به وفت افغانستان نصرت حق پرست و درو دوبر مبارز نامدار آمریکایی در نخستین دور رقابت های سازمان مبارزات آزاد UFC در سال 2020 در شهر لاس وگاس آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت این جدال برای مبارز افغانستان پایان خوشی نداشت، زیرا او حق پرست نتوانست خیلی در مقابل این حریف آمریکایی تاب بیاورد.

نصرت حق پرست که در وزن 70 کیلوگرام وارد این قفس شده بود، پس از یک دقیقه و 10 ثانیه مبارزه در مقابل دوبر ناک اوت شد و رقابت را زودتر از آنچه تصور میشد به حریفش واگذار کرد.

در حال حاضر و با توجه به انصراف سیربهادرزاده، نصرت حق پرست تنها مبارز افغانستان در سازمان معتبر یو اف سی است که در این رقابت ها فایت میکند.

حق پرست با توجه به مسابقه امروزش 5 بار در سازمان یو اف سی وارد قفس شده است که سهم آن سه پیروزی و دو شکست بوده است. آخرین بار وی در آگست 2019 موفق به ناک اوت کردن حریف برزیلی اش شده بود.

اما باید یاد آور شد که دوبر حریف حق پرست نیز یکی از با تجربه های این سازمان است که تا کنون با حساب شکست حق پرست 31 بار در مسابقات وارد قفس شده است. دوبر 22 برد و 9 شکست در سازمان یو اف سی دارد که نشان میدهد وی تجربه بیشتری نسبت به حق پرست دارد.

فیلم لحظه ناک اوک شدن پرست

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала