Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: مسی برای بارسلونا جادو کرد

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش برابر گرانادا به تمجید از فوق ستاره‌ تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در نخستین حضور کیکه ستین روی نیمکت این تیم توانست در دقیقه 75 با گل لیونل مسی برابر گرانادا پیروز شود. مهمان از دقیقه 69 ده نفره شده بود و بارسا که مالکیت توپ را کامل در اختیار داشت، در نهایت با بغل پای مسی به سه امتیاز رسید.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان
بارسا 1 – گرانادا 0؛ شاگردان ستین به سختی بردند

سرمربی جدید بارسلونا پس از پایان بازی به ستایش از عمکرد شاگردانش به خصوص فوق ستاره تیمش پرداخت و گفت:«مسی گل برتری را زد و این کاری است که همیشه انجام می دهد. این یک واقعیت است. برخی مواقع بازی گره می خورد ولی مسی در نهایت ظاهر می شود و با یک حرکت جادویی تیم را نجات می دهد. نباید پشت پای ویدال روی گل مسی را نیز فراموش کرد. نیمه اول چندین بار همان پاسکاری هایی که منجر به گل مان شد را انجام دادیم ولی به نتیجه نرسیدیم اما وقتی مسی قرار است ضربه نهایی را بزند، باید درصد بالایی برای گل شدنش در نظر گرفت و روی گل نیز همین اتفاق افتاد»

ستین در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«یکی از برنامه‌های ما این بود که وقتی مسی صاحب توپ می شود، گریزمان و فاتی به پشت مدافعان حریف بروند ولی تعداد دفعات کمی این کار را انجام دادیم. چهار یا پنج نکته مهم در بازی ما وجود داشت که فکر می کنم در طول بازی به خوبی آنها را انجام دادیم. به خصوص باز پس گیری توپ که در آن خیلی سریع بودیم. بازی برابر تیمی که بسته کار می کند، دشوار است. پیدا کردن فضاهای خالی به سادگی ممکن نیست و باید به دنبال چندین روش برای رسیدن به گل باشیم. برخی مواقع با پاس های کوتاه می توان به گل رسید و برخی مواقع باید به بازی عمق داد».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала