Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر بدون مهاجم شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مصدومیت مارکوس راشفورد سبب شد تا اوله گونر با تیم بدون فارورد روبرو شود.

به گزارش اسپوتنیک، انتظار می رود که مارکوس راشفورد به مدت دو تا سه ماه از زمین به دور باشد و وی بعد از بهبودی در ناحیه پشت و یک آسیب دیدگی مچ پا، دوباره بهبود یافته و به ترکیب برگردد.

سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سولسشر: مصدومیت راشفورد جدی نیست؛ راه تقابل با لیورپول را می‌دانیم

این مهاجم جوان و توانمند من یونایتد در بازی امشب مقابل لیورپول حضور نداشت، پس از حضور کوتاه مدت اودر برابر گرگ ها در طول هفته، این بازیکن توسط اوله گونار سولسشر قبل از بازی فاش شد که او برای هفته ها از میادین به دور است و نگرانی های زیادی را برای هواداران برانگیخته است.

پیروزی معمول 2-0 لیورپول با اخباری مبنی بر اینکه مشکلات مصدومیت راسفورد از آنچه پیش بینی می شود بدتر شده است، حاکی از آن بود که حالا هنری وینت تایمز گفته که راشفورد حتی برای باقی مانده از فصل خارج شود، انتظار دارد که او چند ماه از دست ندهد.

 

عمل

گفته می شود که آسیب دیدگی کمر که به نظر می رسد وی را در برابر گرگ ها مجبور کرد، با موضوع جداگانه و از قبل موجود در مچ پا که با او بازی کرده بود، تکمیل می شود. راشفورد قبل از سفر به آنفیلد، هر بازی لیگ برتر را آغاز کرده بود و از ابتدای جنوری 280 دقیقه فوتبال بازی کرده، بنابراین نمی تواند برای پرسنل پزشکی این باشگاه خیلی تعجب آور باشد که صدمات موجود برطرف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала