Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌لیخت: رونالدو مثل معلم من است، او قوی‌ترین بازیکن فوتبال است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دی لیخت
دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماتیاس دی‌لیخت، مدافع هالندی تیم فوتبال یوونتوس، از فوق ستاره تیمش به عنوان معلم فوتبالش یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدافع جوان هالندی باشگاه فوتبال یوونتوس اعلام کرد که هر روز از کریتسیانو رونالو چیزهای زیادی یاد می گیرد. دی‌لیخت پس از پیروزی تیمش با حضور در نشست خبری در این خصوص اظهار داشت:«رونالدو بازیکن خوبی است. او می داند چگونه بازی کند تا به پیروزی برسد. من از او یاد می گیرم و او مثل معلم من است. او قوی ترین بازیکن فوتبال است و تجربه بسیار زیادی دارد. هر روز تلاش می کنم تا از او چیزهای زیادی یاد بگیرم.

Нидерландский футболист Маттейс де Лигт с подругой на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تمجید کاپیتان نخست یوونتوس از دی‌لیخت

دی‌لیخت در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت:«در شرایط کنونی خوشحالم. در 6 ماه گذشته بسیاری از فرصت ها را از دست دادم. باید به آینده خوش بین باشم. در چنین سن و سالی می‌تواند اتفاقات زیادی بیفتد ولی این مهم است که شما روز به روز پیشرفت کنید».

هفته اخیر هفته خیلی خوبی برای یوونتوس بود. شاگردان ساری در طول این هفته دو برد مهم مقابل رم در سری آ و مقابل اودینزه در جام حذفی ایتالیا به دست آوردند و به مرحله یک چهارم پایانی این تورنمنت صعود کردند. این هفته برای متیاس دی‌لیخت ستاره هلندی یوونتوس هم هفته خوبی بود؛ چرا که او توانست به ترکیب اصلی بینکونری بازگردد و در این دو بازی نمایش قابل قبولی را به اجرا گذاشت.

یوونتوس شب گذشته در هفته بیستم سری‌آ ایتالیا  به مصاف پارما رفت که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала