Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شب فوق‌العاده برای رونالدو؛ ثبت رکورد جدید و برترین بازیکن ماه دسامبر + عکس و ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv
رونالدو  Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در شبی که رکورد جدیدی برای خودش ثبت کرد، بهترین بازیکن ماه دسمابر بیانکونری نیز معرفی شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته یک شب فوق‌العاده برای کریستیانو رونالدو بود. فوق ستاره یوونتوس در حالیکه دو گل در دیدار شب گذشته برابر پارما به ثمر رساند و یک رکورد جدیدی نیز برای خودش ثبت کرد، بهترین بازیکن ماه دسامبر بیانکونری هم معرفی شد. فوق ستاره پرتغالی گل اول خود و تیمش را در دقیقه 43 به ثمر رساند. پارما در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و تنها چند لحظه بعد بود که رونالدو موفق شد در دقیقه 58 بار دیگر یوونتوس را پیش بیاندازد. این گلزنی بدین معنا بود که رونالدو حالا در 7 بازی پیاپی سری آ برای یوونتوس گلزنی کرده تا اولین بازیکن پس از دیوید ترزگه در سال 2005 در این تیم باشد که به چنین رکوردی دست پیدا می‌‌کند.

این دو گل همچنین رکورد گل های زده او در فصل جاری را به عدد 16 رساند و باعث شد که رونالدو به تنها بازیکن در 5 لیگ معتبر اروپایی تبدیل شود که در 14 فصل گذشته حداقل 15 گل به ثمر رسانده است.

 

در همین حال، پیش از آغاز بازی با انتخاب باشگاه و هواداران براساس رای ها گرفته شده کریس رونالدو به عنوان بازیکن برتر ماه دسامبر باشگاه یوونتوس انتخاب و معرفی شد. رونالدو طبق رسم باشگاه یووه جایزه بازیکن برتر ماه را از دستان هوادار این تیم دریافت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала