Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع گرانادا: داوران همیشه در خدمت بارسا هستند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فولکویر، مدافع گرانادا پس از شکست تیمش برابر بارسلونا به انتقاد از داور این بازی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، فولکویر، مدافع تیم گرانادا از تصمیمات داور در بازی مقابل بارسلونا عصبانی است و اخراج هم‌تیمی‌اش را سختگیرانه می‌داند. بازی شب گذشته بارسلونا و گرانادا در دقیقه 69 یک اخراجی از تیم گرانادا داشت و 10 دقیقه بعد هم مسی دروازه حریف را باز کرد.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
عملکرد عجیب بارسلونا در اولین بازی تحت هدایت ستین + عکس

دیمیتری فولکویر پس از پایان بازی در مورد داور این بازی اظهار داشت:«هر زمان به نیوکمپ می‌آییم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. می‌جنگیم، مبارزه می‌کنیم اما آن‌ها به ما اجازه نمی‌دهند. در صحنه‌هایی که داوران بازی مقابل بارسا شک دارند، سوت‌ها به نفع آبی‌ و‌ اناری‌ها زده می‌شود. تصمیمات همیشه در خدمت بارسلوناست. آن ها همیشه به تیم‌های کوچک و تلاشی که ما برای مقابله با آن‌ها انجام می‌دهیم می‌خندند. اخراج بازیکن ما سخت‌گیرانه بود. برای بازیکنان احساس تاسف می‌کنم زیرا روحشان را در زمین جا گذاشتند».

گرانادا شب گذشته در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا رفت و با تک‌گل لیونل مسی با نتیجه 1-0 از این تیم شکست خورد. ولی بعد از بازی بازیکنان و کادر فنی گرانادا اعتراض‌های شدیدی به داوری مسابقه داشته و مدعی شدند وضعیت همیشه بر این منوال بوده و داوری‌ها همواره به نفع بارسلونا بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала