Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: لیورپول شبیه یک ماشین است

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی پاری‌س‌جرمن به تمجید از سرخ‌پوشان لندن پرداخت و از این تیم به عنوان ماشین یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی در تمجید از تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ که در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در 30 سال اخیر پرداخت. این ستاره فرانسوی در مورد اظهار داشت:«کاری که لیورپول در حال حاضر می‌کند، فوق‌العاده است. آنها شبیه به یک ماشین هستند و ریتم خود را پیدا کرده‌اند. آنها این فصل در لیگ برتر شکست‌ناپذیر بوده‌اند. وقتی شما بازی لیورپول را می‌بینید، همه چیز آسان به نظر می‌رسد، اما اینطور نیست».

امباپه در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود:«لیورپول امسال صفر بازی باخته و وقتی بازی‌هایشان را تماشا می‌کنید انگار این طور عالی بازی کردن برایشان خیلی ساده است، که در واقع این طور نیست. لیورپولی‌ها تمرکز خیلی زیادی دارند؛ هر سه روز یک بار بازی می کنند و برنده می‌شوند، برنده می‌شوند و برنده می‌شوند».

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌‌جرمن همچنان در خصوص بحث علاقه‌مندی باشگاه رئال مادرید به جذب وی اظهار داشت:«همه در این خصوص صحبت می‌کنند و خود من هم وقتی جوانتر بودم، در این باره صحبت کرده بودم، اما حالا من بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم و درست نیست در این باره صحبت کنم. وقتی ماه ژانویه فرا می‌رسد، به نظرم زمان پولی فصل است. تصور کنید من پاسخ پرسش شما را بدهم و چیزی بگویم، آن وقت همه در مورد اظهارنظر من صحبت خواهند کرد و این چیز خوبی برای پاری‌سن‌ژرمن نیست».

امباپه  21 ساله که این فصل در 22 بازی، آمار 21 گل‌زده و 12 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت::«در حال حاضر باید آرامش خودم را حفظ کنم و روی کارم در پاری‌سن‌ژرمن تمرکز کنم. در پایان فصل هم باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من روی بازی خودم تمرکز دارم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала