Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس؛ در انتظار دربی لندن

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلستان امروز آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته بیست و چهارم لیگ جزیره و در بازی‌های امروز، بورنموث میزبان برایتون خواهد بود. استون ویلا و واتفورد با هم دیدار می‌کنند، کریستال‌پالاس در لندن از ساوتهمدتون پذیرایی می‌کند، اورتون مقابل نیوکاسل بازی می‌کند، سیتی برای کم کردن فاصله با لیورپول باید شفیلد را در ورزشگاه حریف شکست دهد و در مهم‌ترین دیدار هفته چلسی و آرسنال در استمفورد بریج دربی لندن را برگزار خواهند کرد.

چهارشنبه 3 دیدار برگزار می‌شود و در آن لستر میزبان وستهام است، تاتنهام در ورزشگاه خانگی‌اش با نوریچ بازی می‌کند و منچستر یونایتد در الدترافورد رو در روی برنلی قرار می‌گیرد.

در آخرین دیدار هفته هم پنجشنبه شب، لیورپول مهمان ولورهمپتون خواهد بود.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس لیورپولی‌ها با 64 امتیاز از 22 بازی در صدر هستند و ستی با 48 امتیاز از 23 بازی در رده دوم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала