دانشمندان روسی در 7 روز ویروس جدید چینایی را تشخیص کردند

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر دانشمندان روسی در 7 روز ویروس ناشناخته چینایی را تشخیص کردند
دانشمندان روسی در 7 روز ویروس ناشناخته چینایی را تشخیص کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان روسی در کمتر از یک هفته توانستند ابزاری را برای تشخیص ویروس کورو ایجاد کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان از کشور روسیه توانستند که در کمتر از هفت روز، ابزاری را برای تشخیص ویروس کوروی چینایی تهیه کنندد که می تواند مراحل اولیه آن را تشخیص دهد.
در این بیانیه آمده است: "در رابطه با اوضاع پیچیده اپیدمیولوژیک ناشی از شیوع بیماری در چین ناشی از ویروس جدید، دانشمندان روس کمتر از هفت روز پس از انتشار اطلاعات در مورد توالی ژنتیکی ویروس، ابزاری برای تشخیص آزمایشگاهی این پاتوژن جدید ایجاد کردند"
.در اواخر ماه دسمبر، مقامات چینی از شیوع ذات الریه جدید با منشا ناشناخته در ووهان چین خبر دادند و به طور آزمایشی اعلام کردند كه نوع جدیدی از كرونا ویروس، عامل ایجاد کننده بیماری است. در تاریخ 21 ژانویه ، 319 مورد عفونت در کشور ثبت شده است ، 270 مورد در شهر هوبی، 10 مورد در پکن، 17 مورد در شهر گوانگدونگ، 6 مورد در شانگهای و در شهرهای هونان، سیچوان، شاندونگ و تایوان این ویروس یافت شده است. در حال حاضر شش نفر در اثر این بیماری درگذشت. این ویروس در حال حاضر در خارج از چین گسترش یافته است، موارد عفونت در کره جنوبی، جاپان و تایلند ثبت شده است. مقامات چینی رسما تأیید کرده اند که ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала