Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیشنهاد قرضی رُم و سویا برای شقیری

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر جردان شقیری
جردان شقیری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لیورپول پیشنهادات قرضی رُم و سویا را برای شقیری رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال لیورپول پیشنهادات قرضی از رم و سویا را برای ژردان شقیری را رد کرد و ستاره سوئیسی را حداقل تا پایان فصل حفظ خواهد کرد.

شقیری که نتوانسته جای منظمی زیر نظر یورگن کلوپ داشته باشد، در این فصل مورد توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی قرار گرفته است.

این بازیکن 28 ساله فقط 3 بازی را از ابتدا به میدان رفته که آخرین بازی او در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها در ماه گذشته مقابل مونتری بر میگردد.

مصدومیت جزئی باعث شد تا شقیری بازی یکشنبه شب بربار منچستریونایتد را از دست بدهد اما امیدوار است به زودی به سفر خود برای دور چهارم جام حذفی این هفته به شروس بِری برگردد.

مونچی مدیر ورزشی سویا در این ماه رسما  وارد عمل شده تا شقیری را به طور قرضی جذب نماید، در حالی که رُم با واسطه ها تماس برقرار می کند. به هر دو گفته شده که لیورپول قصد ندارد این بازیکن را از دست بدهد.

گزارشات در ایتالیا مدعی است که سرخ ها 15 میلیون یورو (12.75 میلیون پوند) رر کرده و خواهان قیمت بیشتر در باره شقیریری هستند. در واقع، منابع آنفیلد به سایت گل گفته اند که اگر تصمیم به فروش در تابستان داشته باشند، لیورپول تقاضای دو برابر بیشتر خواهد کرد و اطمینان دارند که آنها این هزینه را دریافت می کنند.

شقیری در سال 2018 با 13.5 میلیون پوند به لیورپول پیوست و در اولین فصل حضورش در آنفیلد 30 بازی انجام داد و شش گل به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала