Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمستان، فصل همیشه خوش برای وینیسیوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینیسیوجونیوز تابستان 2018 به رئال مادرید اضافه شد و مورد توجه جولن لوپتگی مربی وقت رئال قرار نگرفت و به تیم دوم تبعید شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، وینیسیوس جونیوز ستاره 19 ساله برازیلی، روزهای پر فراز و نشیبی را در رئال پشت سر گذاشته است. او تابستان 2018 به رئال مادرید اضافه شد و مورد توجه جولن لوپتگی مربی وقت رئال قرار نگرفت و به تیم دوم تبعید شد. این ستاره برازیلی اما با اخراج لوپتگی و آمدن سولاری جان تازه ای گرفت و از جنوری 2019 بود که درخشش با رئال را شروع کرد.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چراغ سبز یونایتد برای فروش پوگبا به رئال، وینیسیوس بخشی از انتقال

جونیور پیوسته و بدون افت تا ماه مارچ پیش رفت ولی به دلیل مصدومیت در بازی برگشت مقابل آژاکس، بیش از دو ماه به دور از میادین ماند. مصدومیتی که برای وی گران تمام شد و او نتوانست اعتماد زیدان را به خود جلب کند. ابتدای فصل جاری نیز شرایط یکسان بود و وینی پشت سر رودریگو گوئس قرار گرفت. ستاره خوش تکنیک برازیلی که هنوز در تمام کنندگی دقت لازم را ندارد، در فصل جاری به ندرت در ترکیب ثابت رئال قرار گرفته ولی شاید بازی دو روز پیش برابر سویا معادلات در مورد او را تغییر دهد.

که در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شد و روند بازی را کاملا به نفع رئال تغییر داد. او در سمت چپ هر زمان اراده کرد، مدافعان سویا را از پیش رو برداشت و چند موقعیت عالی گلزنی را خلق کرد. درخشش وینی تشویق های هواداران حاضر در برنابئو را به دنبال داشت و حالا بسیاری معتقدند که حق اوست که به جای رودریگو از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. وینیسیوس سخت در تلاش است تا اعتماد زیدان را جلب کند و البته می داند که سرمربی فرانسوی کاملا به ارزش های او واقف است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала