Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد 30 میلیون پوندی تاتنهام رد شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه تاتنهام
ورزشگاه تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیشنهاد تاتنهام برای به خدمت گرفتن کریستوف پیانتک از سوی باشگاه میلان رد شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی "دیلی میل"، باشگاه میلان با پیشنهادی که برای کریشتوف پیانتک از لندن رسیده، موافقت نکرده است. پیشنهاد تاتنهام برای خرید این مهاجم پولندی 30 میلیون پوند بود اما مورد قبول باشگاه میلان قرار نگرفت. مورینیو می‌خواهد به جای هری کین مصدوم، مهاجمی در همان سن و سال او به خدمت بگیرد و به همین دلیل پیانتک 24 ساله اولین و جدی‌ترین گزینه او محسوب می‌شود. مذاکرات برای این انتقال در جریان است و اگر طرفین به توافق نرسند، تاتنهام به سراغ گزینه بعدی خواهد رفت.

کریشتوف پیانتک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مهاجم کم فروغ میلان، جانشین سوارز می‌شود+عکس

در همین حال، نشریه موندو دپورتیوو روز گذشته در گزارشی مدعی شد که مدیران بارسلونا به جذب این بازیکن علاقه دارند و خواهان انتقال قرضی این بازیکن در نیم فصل دوم به جمع آبی و اناری ها اند. بر اساس این گزارش، این بازیکن جانشین لوئیز سوارز خواهد شد که به دلیل مصدومیت و جراحی زانو قادر به همراهی تیمش در 4 ماه آینده نخواهد بود. این در حالیست که باشگاه های اتلتیکو مادرید، پی اس جی و تاتنهام نیز خواهان این مهاجم 24 ساله اند.

این مهاجم پولندی باشگاه میلان در فصل جاری درخشش گذشته را نداشته است و خبرهایی مبنی بر جدایی این بازیکن از جمع روسونری ها شنیده می شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала