Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش نمایش چلسی - آرسنال: جدال لندنی ها در استمفوردبریج

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم چلسی و آرسنال برای دومین بار طی کمتر از یک ماه در استمفورد بریج برابر هم صف آرایی می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم چلسی در ماه دسامبر با نتیجه 2-1 در ورزشگاه امارات برنده شد که آخرین تقابل اخیر دو طرف محسوب می شود، اما چلسی آخرین بازی خود در لیگ برتر برای بهبود جایگاهش جهت کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا مقابل نیوکاسل یونایتد شکست خورد.

آرسنال از بازی دسامبر تا کنون بی نتیجه مانده، اگرچه تساوی 1-1 پیاپی با کریستال پالاس و شفیلد یونایتد در دو بازی اخیرش رقم خورده که میکل آرتتا با تعمق زیادی پیش از رفتن به استمفوردبریچ، فکر کند.

 

آیا چلسی جایگاه خود را در رده حضور به لیگ قهرمانان اروپا باقی خواهد ماند یا اینکه بالاخره آرسنال صعود از جدول لیگ برتر را آغاز خواهد کرد؟

 

رقابت: لیگ برتر انگلستان

مکان: استمفورد بریچ

شروع بازی: شب 12:45 به وقت کابل

 

اخبار دو تیم

چلسی: آسیب دیدگی مچ پا ریس جیمز می تواند کافی باشد تا او را از بازی امشب دور نگه دارد. کریستین پولیسیچ و مارکو ون جینکل در فهرست درمان هستند، در حالی که مارکوس آلونسو قرار است به میادین برگردد. لوفتوس چک هنوز آماده بازی نیست.

با توجه به چرخش سریع بازی ها با متئو کوواچیچ و راس بارکلی با هدف پیروزی، ممکن است لمپارد تغییراتی را در ترکیب اصلی خود ایجاد کند.

آرسنال: سوكاتوریس بازی 1-1 آرسنال را با شفیلد یونایتد از دست داد اما اشكودران مصطفی در نبود او عملکرد عالی ارائه داد، بنابراین آرتتا ممکن است وسوسه شود كه در دفاع میانی با او و دیوید لوئیز بماند.

هکتور بلرین برای بهبودی از مصدومیت همسترینگ تلاش می کند در حالی که کیران تیورنی در کنار هم قرار می گیرد و سائدکولاشیناج حضورش قطعی نیست، به این معنی که  میتلند نیلس و بوکایو ساکا ممکن است دوباره موقعیت های کامل را پر کنند.

ریس نلسون مصدوم است، در حالی که کاپیتان پیر-امریک آوبامیانگ محروم می باشد.

 

پیش بینی

هیچکدام از طرفین در گذشته از برخی نتایج مطلوب استفاده نکردند و هنوز هم در صورت تحقق اهداف مربوطه باید کارهای زیادی انجام دهند.

آرسنال با توجه به اینکه هنوز در رده 10 قرار دارد، همچنان به امتیاز بیشتری نسبت به چلسی احتیاج دارد. اما آبی ها در سطح خود از کیفیت بالاتری برخوردارند و رکورد اخیر مطلوبی در برابر رقبای خود در لندن دارند، بنابراین انتظار داریم این روند در اینجا ادامه یابد.

 

پیش بینی نتیجه:

چلسی 2-1 آرسنال

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала