Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودریوزولا وارد شهر مونشن آلمان شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو اودریوزولا Spain Soccer Champions League Real
آلوارو اودریوزولا   Spain Soccer Champions League Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش گل قرار است اودریوزولا برای قرارداد قرضی 6 ماهه راهی بایرن مونیخ شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ آلوارو اودریوزولا ستاره تمام عیار رئال مادرید در آستانه تکمیل کردن انتقال قرضی اش به بایرن مونیخ است.

تصویر این ستاره 24 ساله بعد از ظهر امروز سه شنبه پس از از دست دادن یک جلسه تمرینی با بلانکوس در "اوبرفافنهافن" در نزدیکی مونیخ به زمین نشست.

گُل مدعیست که اودریوزولا در قرارداد قرضی شش ماهه برای بایرن امضا خواهد کرد و گزینه دیگری برای خرید در توافق نهایی وجود ندارد.

زیدان سرمربی مادرید، خروج قریب الوقوع مدافع اسپانیایی را روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد و اظهار داشت: "اودریوزولا فرصت ترک دارد اما هنوز هیچ چیز رسمی نیست."

اتلتیک بیلبائو همچنین به اودریوزولا علاقه داشت که در این فصل تنها در 5 مسابقه در تمام رقابت ها برای مادرید حضور داشته است.

به احتمال زیاد او زمان بازی منظم تری در بایرن دریافت می کند که به دلیل مصدومیت در حال حاضر از گزینه های کمر فاصله دارد.

در حال حاضر نیکلاس زوله، لوکاس هرناندز و خاوی مارتینز در کنار هم قرار گرفته اند که دیوید آلبا مجبور به حضور در میانه میدان است.

سرمربی موقت هانسی فلیک ممکن است تصمیم بگیرد که اودریوزولا را مستقیماً وارد خط راست خود کند و به بنیامین پار ورد اجازه دهد تا در نقش اصلی قرار بگیرد و آلبا دوباره به موقعیت طبیعی خود در سمت چپ برگردد.

اگر انتقال او به آلیانز آرنا طی 48 ساعت بعدی انجام شود، اودریوزولا می تواند در صدر جدول باشد تا روز شنبه اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام دهد.

بایرن قرار است برای روبرو شدن با ماینتز در کوفس آرنا بازی کند، زیرا آنها به دنبال از بین بردن فاصله با رهبران بوندسلیگا (لایپزیگ) هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала